wtorek, 24 września 2013

Pink pigment test

Hej! :D Witam was dziś jako osoba pełnoletnie! <3 18 lat temu w pierwszy dzień jesieni przyszłam na świat! Cieszę się, że urodziłam się w takim szczególnym dniu. Śmieje się zawsze że jestem dzieckiem jesieni i w sumie moja ksywka pasuję idealnie do mnie pod każdym względem :) Wczorajszy dzień spędziłam wśród najbliższych znajomych. Było wspaniale, będę pamiętać przez dłuugi czas te urodziny. Od kochanej przyjaciółki dostałam niesamowicie intensywny różowy pigment z Inglota i śliczną paletkę z firmy Pupa, aż się prosiły o wypróbowanie. Dzisiejszy makijaż potraktowałam jako próbę, w sumie wyszło całkiem nieźle więc podzielę się z wami efektami sieniowego napadu inspiracji.



Można mnie od dwóch dni znaleźć na instagramie ;)

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ^-^
    Cudne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Wszystkiego najlepszego <3
    Slicznie wygladasz!

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Sienia <3 Kto dzis pieknie wygladal w szkole? Z reszta jak zawsze.
    Nazwa blogu mowi sama za siebie patrzac na zdjecia <3
    pis end low~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze wszystkiego najlepszego :) A po drugie takiego kolorowego makijażu to ja jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione sto lat! spełnienia marzeń i pięknych makijaży ;)
    makijaż szalony! odważny bardzo. efekt ciekawy. może masz ochotę dołączyć do nowego projektu u mnie na blogu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż ekstra ;)

    + zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/anniversaire-de-mariage.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie polubiłam się z pigmentami :( Wkurza mnie to , że strasznie się osypują i nie umiem ich odpowiednio aplikować:( Ale mają piękne, intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To byłam ja... tak coś mi dzwoniło, że to możesz być Ty ;D
    Akurat odwiedzałam znajomych i zatrzymałam się u nich na kilka dni. Jaki ten świat mały ;D

    OdpowiedzUsuń