środa, 16 października 2013

Chanel Rouge Allure Velvet

Hej, bardzo ciężko jest mi regularnie prowadzić bloga...Mam mnóstwo nauki , wieczorami czytam niestosowne lektury, a nawet jeśli mam czas to nie ma warunków do zrobienia zdjęć ehh...Cała ta jesienna aura bardzo źle na mnie wpływa i gdy tylko wracam do domu od razu zrzucać maskę dobrego humoru, no bo ile można.. Ale koniec narzekania! Chce podzielić się z wami recenzja jednego z najczęściej używanych przeze mnie kosmetyków w ostatnim miesiącu. Jest to szminka Channel, którą dostałam na urodziny od najukochańszej przyjaciółki. Gdy zobaczyłam ją to miałam ochotę skakać i drzeć się na pól ulicy, no ale oszczędziłam tego sąsiadom.


Szminka ma piękne,eleganckie i proste opakowanie. Jest solidne, więc nie trzeba się martwić o jej samoistne otwieranie.


Co do konsystencji nie mam zarzutów. Jest po prostu idealna, nie za sucha i nie za tłusta co umożliwia perfekcyjnie nałożenie szminki bez pomocy pędzelka. Zadziwia mnie wręcz jej trwałość nawet po jedzeniu czy piciu. Wygląda świetnie i tylko na odczepnego można dokonać poprawek, ale nie są one w większym stopniu potrzebne. Wytrzymuje dosłownie cały dzień na ustach! Zdarzyło mi się zapomnieć wziąć ją ze sobą gdy wychodziłam i ku mojej uciesze nie była mi potrzebna, bo pięknie wyglądała na ustach przez cały mój szkolny dzień.
Ma piękna barwę zgaszonego wina, uważam ze nadaje sie do makijażu na dzien jesli mamy delikatnie podkreślone oczy. Mogłabym sie chyba rozplywac nad ta szminke w nieskończoność. Podsumowując według mnie jest to szminke idealna! Gorąco ja polecam, każda kobieta powinna miec cos takiego w swojej kosmetyczce, jest to pewien powiew luksusu, który sprawia ze każda z nas poczuje sie wyjątkowa. Dziękuje Ci Wolu kochana za prezent! :)

Na koniec jak wygląda na ustach zdjęcie robiłam na szybko przed wyjściem na imprezę :)
Na mojego instagrama często wrzucam na szybko dzienny makijaż dlatego ciekawych zachęcam do obserwowania :D

5 komentarzy:

  1. hauhahu prezenty dostaje sie takie na jakie sie zasluzylo, piekna! Pozdrawiam pupo

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* ale w niej pięknie wyglądasz! <3 cudowny kolor dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, super kolor dla Ciebie. Koleżanka miała nosa. No i gest, to nie bagatela dać Chanel :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń