piątek, 4 października 2013

Cobalt

Witam Was po ponad tygodniowej przerwie. Wybaczcie mi, ale ten rok szkolny jest wyjątkowo ważny. Poza tym pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć... Dzisiaj z pełnym poświęceniem po nieprzespanej nocy ( noc filmowa w szkole-nie mogłam tego przegapić) pobiegłam do domu, żeby w końcu zmalować jakiś makijaż! Jestem oficjalnie uzależniona od kolorów na powiekach (jak raz w tygodniu nie zmaluję nic to jestem chora...). Poza tym nie chcę żebyście o mnie już całkowicie zapomnieli, o nie nie ma tak dobrze xD Zdjęcia zrobiłam na szybko- kilka aparatem, a ostatnie dwa telefonem (mam wrażenie, że zdjęcia nim robione są dużo ładniejsze   niż te robione aparatem). Dobra, koniec zrzędzenia, mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 




Zapraszam na mojego instagrama gdzie wrzucam makijaże z imprez lub zwykłe dzienniaki :)

Życzę miłego weekendu ;*


19 komentarzy:

  1. te aparatem wyszły jakby bardziej miękkie i może dlatego Ci się bardziej podobają :)
    elektryzujący ten kobaltowy <3 piękny! bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, ten niebieski jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny makijaz, a ten kobalt - obłędny.....a jaki to cien ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudnie! :*

    zapraszam do mnie na nowy post ze spodniczka tiulowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny make up!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż :) Najbardziej pasuje moim zdaniem na jakieś imprezy lub wesela :3
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne, kojarzy mi się z moimi ukochanymi klimatami egipskimi

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci kobalt, wspanaile podkreśla oczy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jesteś. I piękny makijaz. Pasują Ci zywe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Baardzo ładny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy, podobają mi się mocne brwi do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo odważny ! Super wykonanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten niebieski cień :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wyraźiście i z pazurem, ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jestem pod wrazeniem wyglada to mega profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń