sobota, 19 października 2013

Kobieta Kameleon- Classic

W końcu zebrałam się w sobie i zmalowałam makijaż na projekt Kobieta Kameleon u Artist Domi. Z "delikatnym" opóźnieniem wykonałam swoją pracę na tydzień makijażu Classic. Klasyczny makijaż według mnie ma za zadanie pięknie podkreślić usta i oczy. Zwykle cieniowanie w tego typu makijażu jest wykonywane samymi brązami, ale jak to ja musiałam trochę namieszać. W sumie jestem zadowolona z finalnego efektu i nawet słoneczko mi dopisało gdy robiłam zdjęcia, więc byłam prze szczęśliwa. Zapraszam na sieniową wersję makijażu Classic :)

Użyte kosmetyki: cienie z paletki Sleek Oh so special, cień 127 KOBO Professional,  Inglot Liquid Eyeliner 25, pigment Gold Dust 507 KOBO Professional, tusz Maybelline the One by One Satin Black, Ignlot Lip Pencil 20, pomadka Golden Rose 146.

A jak wam podoba taki makijaż? :)

20 komentarzy:

  1. mocny ten Twój classic, ale bardzo mi się podoba. ma w sobie to coś. na pewno nie przeszłabyś w tym makijażu niezauważona, a o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! Ja nie wiem jak Ty to robisz, ale każdy Twój makijaż nawet nie skomplikowany jest taki fantastyczny . . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle, ze to musi byc konkurs ktory wygrasz < 3
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak taka francuzeczka :) bardzo ładnie i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie kolorów:) Bardzo mi się podoba:) Fryzura bardzo pasuje do makijażu i tworzą razem całość:) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż. Lubię tak mocno podkreślone oczko ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful look. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Bardzo lubię tego typu makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny makijaż :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci taki makijaż oka :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń