niedziela, 10 listopada 2013

Día de las muertos

Witam was po dłuugiej przerwie. Ciężko utrzymać mi regularność w dodawaniu postów przez dużą ilość nauki a nawet jak mam czas to światło nie pozwala na zrobienie jakiejkolwiek jakości zdjęć... No ale przechodząc do sedna sprawy, przygotowałam makijaż na halloween z lekkim opóźnieniem ale lepiej późno niż wcale. Moją inspiracją było święto zmarłych w meksyku :) Bardzo podobają mi się tamtejsze obchody tego dnia i chciałabym kiedyś móc w nich uczestniczyć. Makijaż nie miał być idealny, miał być nierówny, chaotyczny trochę straszny :D Reakcja mojej rodzinki jak sie pokazałam, bezcenna xD




A na koniec rysunek, który także był inspirowany tym świętem :)

13 komentarzy:

  1. Wiedziałam, jak Cię zobaczyłam, że masz coś wspólnego z plastyką! ;D
    Pięknie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!
    robi wrażenie,,,.

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze pięknie Ci to wyszło :) zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę super Ci wyszło i piękny rysunek

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło a ten wianek to dopełnienie całości super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity makijaż! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Po hiszpańsku to jest Dia (z akcentem nad i) de los muertos:). Poza tym piękna sugar skull :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You made some decent points there. I did a search on the subject and found most people will go along with with your blog.
    jeux video

    OdpowiedzUsuń