poniedziałek, 23 grudnia 2013

Purple Shine

Ho, Ho, Ho! Dawno mnie tu nie było, chodzę niestety do klasy maturalnej, więc roboty mam mnóstwo. Jednak  wracam do Was z czymś kolorowym, ale stonowanym :)  Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, chciałam Wam zaproponować artystyczną wersję makijażu z kreską, w nieco odważniejszej oprawie. Połączenie złota, które poniekąd kojarzy się z bożonarodzeniowymi dekoracjami i modnego fioletu, na pewno doda szyku podczas świątecznych spotkań z bliskimi. Na koniec nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam wszystkim zdrowych, wesołych i inspirujących Świąt Bożego Narodzenia! Trzymajcie się ciepło, a ja obiecuję dodać niebawem coś nowego ;)





A na koniec podzielę się z wami najświeższą dostawą moich bazgrołów.



 Te bazgroły są efektem odnalezienia na dnie ciemnej szuflady starych farbek szkolnych :D 




Stęskniliście się za mną ciut? ;)

13 komentarzy:

  1. makijaż jest powalający, zachwycił mnie!!!
    rysunki bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to w klasie maturalnej najbardziej sobie bimbałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki! Makijaż cudowny <3
    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny makijaz <3
    SKADS KOJARZE TE RYSUNKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki, a makijaż przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity makijaż a efekt nudów zwala z nóg! Rewelacja! Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż , cudowne obrazki mega talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. mocne kolory, ale mega soczyscie podoba mi sie :) !
    Wesołych świąt !

    Dodaje do obserwowanych :)
    http://lukaszmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kolejna świetna artystka :) Dodałam +
    Piękne rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz tu jestem i będe na pewno teskniła za każdym makijażem :) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny make -up ! zawsze uważałam, że dziewczyny robiące takie makijaże muszą mieć w sobie pierwiastek artysty :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś mega utalentowana! Chętnie będę tu wpadać :) Przepiękny makijaż, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń