wtorek, 7 stycznia 2014

Changes

Zmiany, zmiany, wszędzie zmiany. Nowy rok czyli nowy początek, z tej okazji postanowiłam zmienić szatę graficzną bloga. Skoro w domu udało mi się posprzątać w najciemniejszych zakamarkach mych szafek, to i tu postanowiłam trochę odświeżyć mój mały kącik w ogromie blogsfery. Nie jestem zaprzyjaźniona za bardzo z programami graficznymi, dlatego to zadanie nie należało do najłatwiejszych. Mam nadzieję, że nowy "look" przypadnie wam do gustu :) 

I taki dodatek na koniec, mój najczęściej wykonywany  makijaż na dzień :)  Jestem typem śpiocha, więc rano mam czas tylko na wykonanie delikatnego cieniowania brązami i szybciutkie namalowanie kreski. Usta na ogół maluję brzoskwiniową szminką. 

 Zdjęcia zrobiłam dopiero po powrocie do domu, ale ku mojej uciesze makijaż wyszedł na nich nawet nie najgorzej (pomijając oczywiście pożarte przez mój aparat przejścia kolorów)...
Pomimo braku dobrego oświetlenia jakoś udało mi się zrobić zdjęcia przyzwoitej jakości. Walka z lampką opłaciła się. Zastanawiam się poważnie nad kupnem lampy pierścieniowej. Wydaje mi się, że ułatwiłoby mi to utrzymanie regularności w dodawaniu postów. Moje przerwy w blogowaniu zwykle wynikały z braku możliwości wykonania zdjęć akceptowalnej jakości..

Teraz pytanie kieruje w waszą stronę. O czym najchętniej poczytalibyście w najbliższym czasie. Wolelibyście zobaczyć jakiś makijaż krok po kroku, a może następna recenzja? Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach. Dajcie znać także jak oceniacie zmiany na blogu ;)

 Życzę miłego wieczoru ♥
 

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są MEGA! *.*

    Lov U <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon fajny:) Świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poproszę makijaże uwielbiam makijaże :) może coś w kolorze pomarańczy :) dziś kupiłam w naturze pomarańczowy pigment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa szata graficzna rewelacyjna :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy wygląd jest po prostu oszałamiający! :-*
    Ja z miłą chęcią przeczytam wszystko co tylko tu naszkrobasz! :-*
    I makijaż i recenzje bo uwielbiam Cię czytać! :-*

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia w moim małym giveaway’u!
    Do wygrania wymarzona sukienka warta 200$, a dla pozostałych nagrody gwarantowane!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde ciekawy wpis i interesujący blog :) Będę wpadać częściej *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń