czwartek, 2 stycznia 2014

Gel Eyeliner Maybelline ♥

Przedstawiam wam mój niezastąpiony eyeliner w żelu firmy Maybelline! Jestem dumną właścicielką jednej sztuki od momentu przeceny -40% w Rossmanie. Jest to jeden z najbardziej udanych zakupów kosmetycznych w ostatnim czasie. Nie mogę się nadziwić nad jego zaletami i usilnie szukam u niego jakiś wad, lecz nie mogę żadnej znaleźć.  Ale po kolei.

Na samym początku urzekło mnie jego opakowanie. Gdy wyciągnęłam go z kartonowego opakowania moim oczom ukazał się śliczny, mały słoiczek. Do eyelinera mamy załączony pędzelek, ale o nim za chwilę.

 Jest to mój pierwszy eyeliner w żelu dlatego obawiałam się, że mogę na początku mogę mieć problemy z jego aplikacją. Na całe szczęście już podczas pierwszego malowania  kreski, okazało się, że moje obawy były niepotrzebne (wykonanie cienkiej i równej  nigdy nie było tak proste!). Myślałam, że pędzel może okazać się bublem, a tu taka niespodzianka. Jestem z niego naprawdę zadowolona. I w końcu malowanie się rano nie doprowadza mnie do stanu wrzenia.


Kolejną i zarazem najważniejszą zaletą produktu jest jego imponująca trwałość. Gdybym miała go porównać do poprzednich eyelinerów, to ten oto osobnik jest niekwestionowanym zwycięzcą! Trzyma się przez calutki dzień a i szalone imprezy nie są mu straszne. 
Co do koloru także nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest to piękna i głęboka czerń.


Ahh, nie macie pojęcia, jaka jestem zadowolona z tego zakupu! Skradł serce także mojej mamie, która jest nim oczarowana w równym stopniu jak ja. Trafia on do moich ulubieńców, bo jest idealny i na wyjście, i do makijaży artystycznych. Możecie zobaczyć jak wygląda na powiecie w poprzednim poście  ;) 

A jakie wy macie doświadczenia z żelowymi eyelinerami? :)

12 komentarzy:

  1. ciekawe czy wysycha w słoiczku? po jakim czasie, ja kupiłam żelowy eyeliner z essence i zrobił sie jakiś twardy i kruszy się już przy nakładaniu :( do wyrzucenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może dodać do tego eyelinera parę kropel Duraline, powinno pomóc :)

      Usuń
  2. A ja to nie umiem sie elainerem posługiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza! :D Kiedyś namalowanie kreski eyelinerem, to była dla mnie czarna magia, a teraz wychodzi mi to coraz lepiej :)

      Usuń
  3. Mam i uwielbiam :) Najlepszy eyeliner jaki do tej pory miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dosc dobrze chwalony jest ten produkt wiec pewnie sie w niego zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o nim wiele dobrego :) trzeba by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I have the same one and I like it a lot. Only my brush is different and sometimes it's not quite efficient.

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten eyeliner ale jakoś dziwnie mi zastygł i nie jest taki żelowy tylko jakiś taki twardy ;/ nie wiem co mam z nim zrobić ? może mu coś jeszcze pomóc? będę wdzięczna za radę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem, po już dłuższym użytkowaniu eyeliner nie był już taki kremowy. Dodałam wtedy do niego trochę Duraline i jest nawet lepszy niż na początku :D

      Usuń
  8. oj tak duraline się sprawdził.ja również używam tego eylinera ,jak dla mnie najlepszy jaki do tej pory miałam :-)

    OdpowiedzUsuń