poniedziałek, 20 stycznia 2014

Ocean

Witam Was serdecznie! U mnie odliczanie do studniówki trwa, a co za tym idzie zakupy, przymiarki, próby poloneza... W euforii przygotowań wygospodarowałam jednak chwilę, by zmalować coś kolorowego. Pogoda nie sprzyja pozytywnemu myśleniu, jednak czasem wystarczy jakiś mały impuls, żeby wpaść na jakiś pomysł. W tym wypadku tym impulsem był lakier xD Jego kolor na tyle mnie zaciekawił, że wpadł mi pomysł na makijaż z udziałem tej barwy. 





Użyte kosmetyki: baza Artdeco, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Sleek Bad Girl, KOBO Professional Pure Pigment 408 S,  Inglot 371, Volume Sensation Mascara Artdeco.

Jak wam się podoba? ;) W najbliższym czasie możecie spodziewać się na blogu kolorowej propozycji na karnawał! :D

10 komentarzy:

  1. Fajneee! Lubię takie ekspresje w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncu dzis Blue Monday. Wiec dosc tematycznie. jak zawsze cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Sienia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. KOLOR!! *.* szczególnie ta linia wodna mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog i ciekawy wpis <333 Będę wpadać częściej :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk:
    http://bluuush69.blogspot.com/2014/01/7-rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szalony makeup, lubię takie wariacje na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń