poniedziałek, 24 lutego 2014

Blogs' First Birthday!

Hej, dzisiaj jest wyjątkowa data! Dokładnie rok temu zaczęłam moją przygodę z blogowaniem :D Nie mogę uwierzyć, że minęło od tego momentu tyle czasu. Przeglądnęłam stare posty i muszę powiedzieć, że w pewnym stopniu się rozwinęłam i cieszę się widząc różnice w makijażach. Mój pierwszy post na blogu był z niebieską kredką w roli głównej, więc postanowiłam na urodziny wykonać makijaż w niebieskich tonach. Trochę mnie poniosła fantazja i stworzyłam artystyczny makijaż :) Cieszę się, że mam czytelników, którzy stale tu zaglądają, z uśmiechem na twarzy czytam każdy nowy komentarz, każde miłe słowo...Jest to bardzo inspirujące i wiem, że to co robię nie jest bez sensu. Mam nadzieję, że będzie was coraz więcej do mnie zaglądać, a ja postaram się sprostać waszym oczekiwaniom. Dziękuje, że jesteście ze mną. A! Zapomniałabym. Szczególne podziękowania moim przyjaciółkom, które obiektywnie oceniają każdą moją pracę. Kocham was dziewczyny <3
___________________________________________________________________________________
Hi, today is special date for me! Exactly one year ago I started my adventure with blogging :) I can't belive that it passed a year from that.  I looked at the older posts and I see that I made a big progress.  My first post was with blue eyepencil so I thought that I will made make-up in shades of blue for anniversary. Of course it is an artistic proposition for the make-up. I am very happy that I have permanent group of readers, with smile I read every new comment, every nice word...It inspires me a lot and It gives me a motivation to work.  I hope that more and more of you will enter my blog, and I will try to fulfill your expectations. Thank you that you are with me. Ah! I would forget. Special thanks goes to my friends which help me a lot and always objective judge my work. I love you girls <3

 Użyte kosmetyki: baza Artdeco, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Sleek Bad Girl, KOBO Professional Pure Pigment 408 S,  Inglot 371, Volume Sensation Mascara Artdeco.

19 komentarzy:

  1. taka artystka <3 trzeba to oblac Sienia, te urodziny! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba ! :) Genialny

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Długo Ci zeszło na namalowaniu takiej "fali"? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo artystyczne. Bardzo podobają mi się przejścia kolorów.

    P.S. Wow, jestem 100 obserwatorem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i przede wszystkim powodzenia!! <3

    PS pomaganie Tobie to czysta przyjemność ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!! 100lat Kochana a mejkap CUDOOO <3 Czapki z głów! Dodaję Ciebie i zostaję, bardzo mi się tu podoba!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo sukcesów i powodzeń :) A oko fenomenalne! Nigdy w zyciu nie umiałabym takiego wykonać. Dodaje do obserwowanych i bardzo się cieszę, że trafiłam akurat na Twój blog, całkiem przypadkowo :) Pozdrowienia gorące! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż!
    Życzę Ci byś dłużej prowadziła bloga i miała więcej wspaniałych obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeejuuu... Jak ja marzę o ponownych feriach! Ale tak, matura to bzdura, to prawda, nie oszukujmy się xD W przygotowaniach jako takie postępy robię, niewielkie, ale jakieś są xD
    Szalony makijaż! Nie przeczę, aczkolwiek aż miło mi się patrzy. Dodatkowo tak ładnie pomalowane usta *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! :)
    Makijaż niesamowity, masz talent do tego! Niesamowite przejścia między kolorami, po prostu łał!

    Pozdrawiam
    AJKstyle

    OdpowiedzUsuń
  12. GE-NIAL-NY makijaż, jestem pod wrażeniem! no i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego:D ale Ty jesteś normalnie artystką, piękne jest to co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznego blogowania, u mnie niedlugo też będzie świętowanie :D Super makijaż, woow:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczniaste to oczko !!! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, zawsze podziwiam pre yzję w takich makijazach :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń