poniedziałek, 17 lutego 2014

Colorful Harmony

Witam Was w pierwszy dzień moich dwutygodniowych ferii! Rzadko to się zdarza, ale dzisiejszy poniedziałek był wyjątkowo udany. Zagospodarowałam trochę czasu na zmalowanie dla was kolorowego makijażu. Jest to oczywiście propozycja artystyczna. Raczej nie wyszłabym tak pomalowana na ulicę. Mam niezłego hopla na punkcie połączenia fioletu z różem.  Wszędzie tych kolorów pełno, w makijażach i  na rysunkach. Na każdej pracy wykonanej farbami znajduję odcienie różu i fioletów, a co najzabawniejsze jakbyście mnie zobaczyli nie pomyślelibyście że lubię takie barwy. Ubieram się głównie na czarno, ostatnio otworzyłam szafę i z przerażeniem stwierdziłam, że wszystkie moje ulubione ubrania są ciemne..No mówi się trudno. Mam nadzieję, że makijaż przypadnie wam do gustu, czekam na wasze opinie w komentarzach :)


Użyłam: Baza Artdeco, NYX Jumbo Pencil Milk, Inglot Matte 362, Inglot Pigment 72, 214, Pupart Palette Ombretti , Este lauder Tempting Mocha Shimmer, Artdeco Volume Sensation Mascara, Zestaw do brwi Catrice.

Zapraszam was na mojego instagrama ;)
 

13 komentarzy:

  1. Piękna praca:) jesteś artystką

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, jestes bardzo pomyslowa Sienią <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie artystycznie;) Podoba mi się połączenie tych kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca!!! Super zmiana szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!! I loved it :)
    can I have a tutorial on this plz :)

    www.getsetblush.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a zapraszam, zapraszam - bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie się skończyły ;-;
    Ale piękne! Cudny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz rękę do cieni, bosko to wygląda, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, perfekcyjny makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt ! Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń