poniedziałek, 3 lutego 2014

Drama make-up

Witam was wykończona przez chorobę. Już 10 dni się męczę ze strasznym kaszlem przez ,który normalne funkcjonowanie jest uniemożliwione. O spaniu w nocy mogłam zapomnieć... Ale dzisiaj czuję się dużo lepiej i chciałam zmalować dla was coś nowego. Chciałam koniecznie wykorzystać szminkę Mac, którą dostałam od najukochańszej cioci, bo stwierdziła, że praktycznie jej nie używa. W najbliższym czasie pojawi się jej recenzja <3 Zaszalałam trochę z eyelinerem, miałam straszną ochotę na kocie oko. Mam nadzieję, że ta dramatyczna propozycja przypadnie wam do gustu.



Użyte kosmetyki: Baza Artdeco, Sleek Oh so special, Maybelline gel eyeliner, czarna kredka KOBO Professional, Artdeco Volume Sensation Mascara, Zestaw do brwi Catrice, Inglot Lip Pencil 20,MAC Lipstick Red Satin , Bezbarwny błyszczyk, Manhattan Soft mat loose powder Beige 2, bronzer bareMinerals i.d. warmth.


15 komentarzy:

  1. uwiebiam Twoje kocie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!piękna kreska!!!cudne kocie oczyska :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś cudowna, ten makijaż z resztą również. Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Booski! Pasuje Ci! Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuper, własnie dałas mi inspirację na make up na impreze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki makijaz...sexy i drapiezny bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny <3 I jaka kreska idealna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOO! to mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń