niedziela, 2 marca 2014

Shopping makes woman happy


Hej, ostatnio coraz bardziej przekonuje się do hipotezy, która głosi, że zakupy poprawiają humor. Nie przepadam za kupowaniem ubrań, jednak przejście obojętnie koło sklepu z kosmetykami w moim wypadku jest dosyć ciężkie. Zwykle niczego nie kupuję, ale lubię sobie po prostu pooglądać i dodać parę rzeczy na listę. Tym razem jednak wizyta w Inglocie była owocna, do mojego kuferka powędrowały 4 cienie o numerach 100, 373, 410 i 495. Recenzja i swatche wkrótce :) Postanowiłam także uzupełnić moją malutką kolekcję pędzli. Wybrałam firmę Hakuro po przeczytaniu o ich produktach wielu pozytywnych opinii, a jak się sprawdzą u mnie, zobaczymy :D 


 Dla odmiany wykonałam dla was  szybki i łatwy w wykonaniu  makijaż na dzień w delikatnych kolorach. Jeśli chcecie mogłabym przygotować dla was krok po kroku jak go wykonać. Ta propozycja będzie świetnie wyglądać przy niebieskiej tęczówce.


A jakie są wasze ostatnie łupy? I czy podoba wam się taka propozycja makijażu? :)

17 komentarzy:

  1. Jest świetna, mam niebieską tęczówkę, ale nie dam rady zmalować nawet tego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kreska, jak i cały makijaż z resztą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! ja wczoraj się skusiłam na cienie chanel <3 szminkę lancome i też nowe pędzle :) jakieś hiszpańskiej marki :) ehhh no to jest nas conajmniej dwie zakupokosmetykoholiczki :)
    pozdrawiam

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Pytałaś mnie o kurtkę z tego postu: http://veronikaisaddicted.blogspot.com/2014/02/my-everyday-outfit.html :)
    Znalazłam podobne w Reserved:
    1. http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all/outerwear/y6537-59x/ladies-outer-jacket
    2. http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all/outerwear/y2407-59x/ladies-outer-jacket

    Może Ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze taka z Zary: http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/kurtki-i-marynarki/kurtki/pikowana-kurtka-z-%C5%82%C4%85czonych-materia%C5%82%C3%B3w-c401038p1667462.html

      Usuń
  5. Oo mam niebieskie tęczówki - muszę spróbować :)

    Nowy rozdział http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/7-rozdzia-przeszosc-nie-umiera.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa paletka pomadek z Inglota, ja ostatnio też mam fazę na czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy i piękny makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, chyba muszę zaatakować inglota :) Super są te kosmetyki!

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobał mi się Twój blog :)
    Dodaje do obserwowanych.
    Zapraszam też do siebie, jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Pozdrawiam
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki cudny makijaż <3 wielkie wow!
    kochana zdradzisz jakim aparatem robisz zdjecia? :) bardzo mi sie podobają!
    dziekuje za odwiedzinki u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż i zdjęcia ! :) u mnie pomimo tego, że mam lustrzankę nie da się (lub się jeszcze nie nauczyłam :P) dobrze sfotografować makijażu, bo strasznie zżera kolory..

    OdpowiedzUsuń