środa, 21 maja 2014

Candy Make-up

Wracam do was w końcu po maturach. Tegoroczne matury pisemne według mnie były jedną wielką tragedią no ale cóż...przynajmniej ustne poszły mi dobrze. Ale nie będę wam tu dzisiaj o tym marudzić. Jak większość moich znajomych wie, jestem ogromną fanką serialu My Little Pony Friendship Is Magic. Oglądam go w angielskiej wersji językowej bo polskiego dubbingu nie jestem wstanie wytrzymać. Uwielbiam ten serial i nikt mi nie wmówi, że jest on przeznaczony tylko dla dzieci. No po prostu jestem kucykomaniaczkom *.* Wśród głównych bohaterek show jest jeden kucyk, który jest kopią mnie. Zauważyły to wszystkie moje przyjaciółki, jestem ludzkim wcieleniem różowego kucyka Pinkie Pie. Większość ludzi za swoje szczęśliwe figurki uważa słoniki, natomiast moją figurką na szczęście jest właśnie figurka Pienkie Pie, którą dostałam od kochanej przyjaciółki, która zrozumie chyba wszystkie moje dziwactwa. Podziwiam w sumie  ludzi z mojego otoczenia, że rozumieją wszystkie moje dziwne upodobania. No i tak sobie patrząc dzisiaj na nią stwierdziłam, że różowy i niebieski całkiem ładnie razem wyglądają. Chwyciłam za pędzle i stworzyłam ten o to cukierkowy makijaż. Jest on świetną propozycją na lato kiedy można poszaleć z kolorami na powiekach :)



Użyte kosmetyki: baza artdeco, NYX Jumbo Pencil Milk, Inglot Pigment 214, cienie z paletki Sleek Oh So Special, Inglot 410 i 495,  Duraline, Inglot 87, Artdeco Volume Sensation Mascara, Catrice Eyebrow Set.
 

20 komentarzy:

  1. Piękny! Kocham takie crazy mejkapy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki makijaż! a kreseczka idealna! Żałuję, że dopiero teraz trafiłam na Twoją stronę bo robisz piękne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kreseczka! :) Słodki makeup! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna kreska :) bardzo fajne połączenie kolorów - perfekcyjnie się dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki przesłodki makijaż. Wesoły, idealny na słonecznie dni! ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż. Nie spotkałam się jeszcze z takim zestawieniem kolorów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ostatnio niebieską kreskę w makijażu, tak fajnie rozwesela oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory :) kreski są boskie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło, że do nas wróciłaś :)
    Ciekawy pomysł na makijaż, wyszło Ci to świetnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love this look! may have to try it

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kreska! Uwielbiam wszelkie niebieskości na oku :) a co do kucyków to moim ulubionym jest Rainbow Dash :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Rainbow Dash też należy do jednych z moich ulubionych :D

      Usuń
  12. jaka przepiękna niebieska kreska, równa i jaskrawa! mi co prawda taka by nie pasowała, ale na jakies wyjście wieczorne może skuszę się na taką brązową ;) a całość świetna, i mocno cukierkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne kolory dla brązowej tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  14. boska kreska!! uwielbiam taki kolor linera :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!idealna kreska, świetny kolor cienia

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolory :) i jaka idealna kreska :))

    OdpowiedzUsuń