wtorek, 3 czerwca 2014

Makijaż na konkurs Pierre Rene i Miyo - Pink Glamour

Hej, dzisiaj obiecany makijaż wykonany, paletką o której pisałam w poprzednim poście :D Prace wykonałam na potrzeby  konkursu na ambasadorkę  Pierre Rene i Miyo. Przyznam szczerze, że pierwszy raz w życiu wykonywałam facechart. Zdarza mi się szkicować makijaże, ale robię to za pomocą kredek, natomiast zrobienie tego cieniami to wyższa szkoła jazdy. Ciekawie było używać eyelinera na papierze zamiast zwykłego cienkopisu :D Nie tylko facechart był u mnie całkowitą nowością, pierwszy raz przyklejałam sztuczne rzęsy. Po ich nałożeniu, lekko mnie odrzuciło od lusterka. Sama do siebie mówiła "Jakie firany! WOOW!". Myślałam, że aplikacja w moim wypadku będzie tragedią. O dziwo, poszło mi całkiem sprawnie. Wydaje mi się wręcz, że rzęsy na pasku sprawiają mniej problemów od kępek. Ale na razie są to dopiero pierwsze wrażenia.






Użyte kometyki: Baza Artdeco, kredka NYX Jumbo Pencil Milk, Pierre Ree Quattro Eyes no.04 Grey Harmony, Miyo Eyeshadow no.13 Chili, Sleek Oh so special, pigment Inglot 214, Maybelline Gel Eyeliner, Arteco Volume Sensation Mascara, Ardell Lashes Demi Whispies, Catrice Eyebrow Set, pomadki Inglot 294 i 910, Inglot Cream Foundation 26, Manhattan Soft Matt Loose Powder, Astor Skin Match 4Ever Brozner.

I na koniec moja durna mina, bo przecież nie należę do grona osób normalnych <3  
   
Czekam na wasze opinie w komentarzach :)

26 komentarzy:

  1. Świetny :) Szczególne podoba mi się kreska na dole czy może to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż:) Jeśli możesz to napisz mi co trzeba zrobić aby zostać tą ambasadorką? Makijaż dowolny czy są jakieś konkretne wymagania? Będę wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należało stworzyć facechart z wymyślonym przez siebie makijażem i potem go odwzorować na sobie lub modelce. Niestety termin nadsyłania prac minął w niedziele ;/

      Usuń
    2. Z tego co wiem to chyba przedłużyli termin nadsyłania prac o tydzień. Ale musicie to sprawdzić bo gdzieś czytałam ale nie potwierdziłam tej informacji osobiście....

      Usuń
  3. Cudowny makijaż, z tego co czytałam na fp Pierre Rene przedłużyli konkurs o tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) A to nie zauważyłam, moja gafa xD

      Usuń
  4. Pięknie wyszło:) Genialna kreska, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż i bardzo dobrze Ci poszło z face chartem, ja akurat wolę kępki, jakoś mi mniej sprawiają problemu i lubię ten naturalny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten makijaż, podziwiam za precyzję z kreskami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) piekne kolorki i ta kreska...:D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow rewelacyjny,miejsce u ambasadorek masz zapewnione :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny,precyzyjnie wykonany makijaż !
    Jestem pod ogromnym wrażeniem kreski !
    Też bym chciała taką ładną malować .
    Bardzo ładnie tu u Ciebie.Pozwól, że się rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co za makijaż, pięknie!
    i facechart też ładny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jedna z lepszych propozycji!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. wow bardzo pomyslowo, strazsnie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i wykonanie!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł! Fajnie ten róż a powiekach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra pomysł na makijaż, wygląda na trudny do zrobienia;) Kreska mega, podoba mi sie bardzo;)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może znajdziesz coś co cię zainteresuje
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no bardzo fajny makijaż; D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękność Precyzja i idealne rozmieszczenie Bomba

    OdpowiedzUsuń
  19. Zbieram szczękę z podłogi oglądając Twoje makijaże! Mega oryginalne i kreatywne, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbieram szczękę z podłogi oglądając Twoje makijaże! Mega oryginalne i kreatywne, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń