piątek, 15 sierpnia 2014

Art time

 Hej! :) Stwierdziłam, że tym razem podzielę się z wami moją amatorską twórczością. Udało mi się w końcu kupić swoje pierwsze akwarele. Dopiero zaczynam malować ale już wiem, że będę sięgała po nie częściej niż po kredki :) Strasznie mi się podoba mieszanie kolorów i zabawa z wodą. Wykonałam tylko parę prac, ale już wkrótce będzie ich więcej, non stop szkicuje i parę bazgrołów nada się na wykonanie ich farbami.

manga, bleach, original character, arrancar

 Praca nr 1 inspirowana była rysunkiem z gimnazjum. Moim ulubionym anime było wtedy Bleach i pamiętam, że stworzyłam do niego własną postać. Postanowiłam zrobić remake szkicu, porównując do pracy z przed lat wyszło całkiem nieźle.
Fantazja, płynne przejścia koloru

 Natomiast to "coś" to był całkowity spontan. Wzięłam pędzle i farby i zaczęłam malować to co akurat wpadło mi do głowy. Chyba jestem uzależniona od różowego, ale ciiii...


Princess Luna, My little Pony
 
Nie wiem czy ktoś ogląda My little pony, ale to jest moja wizja Księżniczki Luny w ludzkiej formie.

A na sam koniec szybki szkic mojej ukochanej postaci. Pierwszy raz narysowałam ją jeszcze w podstawówce i przez lata zmieniałam jej wizerunek, i pewnie wkrótce znów go zmieni. Nie umiem zdecydować się jakie imię jej w końcu dać. Na chwilę obecną gdy opowiadam o niej znajomym to mówię "ta białowłosa wilkołaczyca". Jeśli chcecie mogłabym odgrzebać starsze szkice z tą postacią dla porównania jak zmieniła się moja kreska.

Dajcie znać w komentarzach czy jesteście wstanie patrzeć na te bazgroły i czy ewentualnie mogłyby się pojawiać częściej na blogu. A teraz was opuszczam...Spokojnie nie na długo. Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie! Znikam na 10 dni. Jeśli będę miała dostęp do internetu to tu i tu będą się pojawiały makijaże z podróży :)

21 komentarzy:

  1. bombowe! uwielbiam takie 'rozpłynięte' prace i zawsze się zastanawiam jak coś takiego fajnie wykonać. :) gratuluję talentu i mam nadzieję, że będziesz go z pasją rozwijać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mega artystka Ja w wolnej chwili tez maluje ale bardziej dla siebie no ale teraz chyba stworze parę bazgrołów Kocham mange i anime Swojego czasu fascynował mnie ten świat bardzo bardzo dziś trochę mniej ale .. nadal

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, podziwiam takie artystyczne dusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent! Jestem chyba pierwszy raz na Twoim blogu i zostanę na dłużej. Sama lubię coś tworzyć na papierze, ale głównie są to szkice i rzadko kiedy wymyślone przeze mnie. ;) Co do anime, mam parę rysunków jeszcze za czasów liceum, a więc trochę dawno i bardzo miło wspominam tą przygodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz ogromny talent:) piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne prace! i nie nazwałabym tego amatorskim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace !
    http://fashion-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow masz talent, świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne , na prawde dobre prace! Ja sama bardzo lubie rysowac, malowac jednak nie umiem zupelnie , jedynie na poziomie przedszkolaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie zawsze mi sie podoba sposob w ktory przedstawiasz rzeczy które wpadają Ci do głowy <3 moja artystka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, to są cuda!! Jesteś niesamowita, prace powalają <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne! masz talent :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje wam wszystkim za tyle ciepłych słów! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. masz talent! Najbardziej podobaja mi sie prace 2 i 3, chyba po prostu lubie takie postacie bez konturiw :) zdecydowanie chce zobaczyc porownanie twojej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ludzie ale piękne! Chcę jeszcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. masz dziewczyno niesamowity talent! Naprawdę pozazdrościć!
    Ps. zapytaj Marlenki, w poście jest odesłanie do tej akcji to Ci na pewno udzieli odpowiedzi, bo ja niestety nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce koniecznie bazgroły!!! I więcej bazgrołów - masz babo talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straasznie dziękuje! :D Widzę, że odebrałyście moje bazgrołki pozytywnie więc wkrótce pojawi się ich tu więcej <3

      Usuń
  18. Uwielbiam połączenie miękkiej akwareli i ostrej kreski, a zwłaszcza akwareli i piórka. Nie znam tych Anime, o których piszesz, bo siedziałam w innych klimatach (Dragon Ball, Magiczni Wojownicy, czasem Pokemony), ale te narysowane postacie wyglądają bardzo autentycznie :-)

    OdpowiedzUsuń