niedziela, 31 sierpnia 2014

Make-up Trends Fall/Winter 2014 #2 Metallic

Witam :) Zapraszam was na drugi post z cyklu, w którym zajmuję się najnowszymi trendami makijażowymi napływającymi do nas z wielkich domów mody.


Dzisiaj pod lupę biorę trend "metalik". Metaliczne makijaże pojawiały się na wielu wybiegach, jednak w różnych formach. Na pokazie Dior był to tylko subtelny akcent w formie delikatnej, metalicznej kreski, natomiast u Anny Sui modelki prezentowały metaliczne cieniowanie powieki w połączeniu z ustami w kolorze wina. Fantazyjne użycie tylko jednego metalicznego koloru pojawiło się na wybiegach Alexandra McQueena. Niedbałe, metaliczne smoky eye można było podziwiać na modelkach Donny Karan. Ile marek tyle interpretacji.

Anna Sui fot.Imaxtree
Alexander McQueen fot.Imaxtree
Donna Karan fot.Imaxtree
Dior fot.Imaxtree
                                  


Moje serce skradł makijaż z pokazu Anny Sui, mieniąca się na różne odcienie mieszanka niebieskich cieni wyglądała przepięknie. Zdecydowałam, że moja interpretacja też pójdzie w chłodne tony. Zrezygnowałam z podkreślenia ust, bo wydawało mi się, że to kolorowe smoky jest wystarczające. Ten makijaż świetnie podbije kolor tęczówki brązowych i piwnych oczu.

kolorowy makijaż, sienia, make-up smoky, colorful make-up, blog



 


Użyte kosmetyki
Twarz: Inglot podkład równoważący nr 26, Puder Manhattan Soft Mat Loose Powder, Brązer Astor Skin Match Brunet
Oczy: Baza Artdeco, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, cienie Inglot  117, 87, zielony cień z paletki MAC 6 twists of tartan, Sleek Bad Girl, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner, pigment KOBO Professional Gold Dust, L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Rzęsy Donegal 

Dołączyłam także do projektu organizowanego przez Marlenę "Pokaż co potrafisz". W pierwszym tygodniu należało wykonać prace inspirowaną makijażem z wybiegu :) Jak mi poszło? Czekam na wasze opinie w komentarzach.
Zapraszam was na mojego facebook'a
|
https://www.facebook.com/sieniamakeup

18 komentarzy:

  1. Uhuhu, tqoj makijaz jest w mojej kolejce makijazy do wyprobowania! :D (to podbicie koloru mnie przekonalo) piekny jest! w przeciwienstwie do tych makijazy modelek, nie wiem czemu zawsze je maluja w taki przesadzony sposob ale nie podoba mi sie to :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Modelki na pokazach są malowane, że tak powiem hurtowo więc nie zwraca się takiej uwagi na szczegóły :)

      Usuń
  2. wooow perfekcyjny makijaż ! świetnie podbija kolor Twoich oczu... też mam brązowe tęczówki może wybróbuje go na sobie... :> zapraszam do siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak z bajki. Jesteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, faktycznie ładnie podbija kolor tęczówki, jednak ja roztarłabym jeszcze bardziej granice. Ogólnie cieniowanie bardzo ładne. Podoba mi sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż, masz przepiękne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny makijaż! :) Strasznie mi się podobają metaliczne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny. Ten turkus robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana, zapraszam ;)
    http://wmojejtoaletce.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    Makijaż cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój makijaż jest mega, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz!:) przypominasz mi Anne Muchę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni makijaż fantastyczny. Wyglądasz przepięknie. Jednak takie barwy nie będą wszystkim pasować. Makijaż dla wybranych :D

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż wykonałaś :) Szkoda, że nie mam takiej cierpliwości do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń