poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Summer Purple

Witam! Minął mi stres po wybieraniu kierunku studiów więc do was wracam. Kto by pomyślał, że wszystko się tak potoczy. Miałam zupełnie inne plany. Pomimo, że przyjęto mnie na wymarzony kierunek zmieniłam teoretycznie przemyślaną decyzje. Był to trudny wybór ale mam nadzieje, że był on  słuszny. Czas pokaże. Można powiedzieć, że zaczynam nowy rozdział w swoim życiu. Ho ho ho jak to poważnie brzmi..Ostatnio przed wyjściem z domu udało się zrobić jako takie zdjęcia makijażu. Kolory idealne na lato choć moim zdaniem przez cały rok należy bawić się barwami :) 
  Summer look, summer make-up, wakacje
Pochwale się wam a co! Nie wiem do końca czy jest czym bo gdyby mój portfel był żywy to chyba szybko by  zszedł na zawał. Co mnie podkusiło żeby zajrzeć do Mac'a..No powiedzcie mi co! Oczywistą sprawą było, że nie wyjdę z pustymi rękami. No i stało się..Kupiłam go. Wychwalany pod niebiosa. Wręcz legendarny pędzel 217. Oby wszystko to okazało się prawdą. Jego recenzja pojawi się dopiero po dłuższym użytkowaniu, bądźcie cierpliwi :)

legendarny mac 217

Jeśli makijaż przypadł wam do gustu możecie kliknąć na 
Makeup Geek w serduszko <3

A wy lubicie bawić się kolorami w makijażu? :)

23 komentarze:

  1. A makeup of great effect, I like it :)
    I wish you a great week ahead!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękny makijaż ! Powodzenia na studiach! Ps. jestem dokładnie w tej samej sytuacji, również wkraczam na nową drogę :) Jaki kierunek wybrałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się do pytania wyżej jaki kierunek wybrałas? makijaż piękny!! i jestem ciekawa Twojej recenzji pędzla!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wybrałam jednak filologie angielską ^ ^

      Usuń
    2. kochana ja skończyłam filologię dwa lata temu ;-) dobry wybór ;-) życzę powodzenia

      Usuń
  4. Grzeszna Ty! Twoj portfel będzie Cie straszył po nocach :P Make-up czaadowy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemski i powalający. Szkoda, że nie mam takiego talentu. Powodzenia na studiach, no i spokojnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie nie maluje, ale twoj makijaz jest fenomenalny!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie pomalowane oko
    ja bym to spieprzyła bankowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz piekny! Az sama mam ochote poeksperymentowac z cieniami! :D A pedzla z Maca zazdroszcze, ale jeszcze bedzie moj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochany Maczek :) Też posiadam tego pana. Sprawuję się przyzwoicie jednak myśłałam,że będzie lepszy :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) Bardzo chciałabym wypróbować cienie Makeup Geek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny i precyzyjny makijaż oka, zdolna jesteś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż piękny :) a tak poza tym życzę powodzenia na studiach. Ja studiowałam filologię słowiańską i był to mój największy błąd życiowy...żałuję do dziś, że nie poszłam właśnie na filologię angielską...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, piękne kolory!
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemne, cieple kolory, podoba mi sie :) ladnie ci wyszlo to przejscie miedzy barwami, uzywalas dwoch? bo mi sie wydaje jakby tam byly trzy kolory. I ladna kreska, lubie zwracac uwage na takie szczegoly :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, aby ten wybór poprowadził Cię w najciekawsze zakątki życia :)
    A makijaż idealnie soczysty!

    OdpowiedzUsuń