sobota, 20 września 2014

Golden Tears Make-up

Hej! Przepraszam was za tą tygodniową przerwę, ale korzystam z ostatnich dni wakacji i zwiedzam różne zakątki okolicy. Ostatnie 3 dni spędziłam na chodzeniu po górach. Pogoda dopisała więc wchodzenie na szczyt Czarnej Góry było czystą przyjemnością. Wyciszyłam się i nabrałam nowej energii. Ale przechodząc do makijażu. Podczas rysowania w szkicowniku dodałam do szybkiego bazgroła złote łzy i tak od tej pory złoty płacz chodził mi po głowie. I w ten sposób powstała ta makijażowa wariacja. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)

 KOBO Professional Pigment Gold Dust  50, Duraline, Maybelline Gel Eyeliner, MAC Russian Red, Golden Tears, Artystyczny Makijaż, Artistic Make-up


 

 KOBO Professional Pigment Gold Dust  50, Duraline, Maybelline Gel Eyeliner, MAC Russian Red, Golden Tears, Artystyczny Makijaż, Artistic Make-up

 

 

Użyłam:
Twarz: Inglot podkład równoważący nr 26, Puder Manhattan Soft Mat Loose Powder,
Oczy : Baza Artdeco, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner, L'oreal Volume Million Lashes So Couture, KOBO Professional Pigment Gold Dust  507 + Duraline, Rzęsy Donegal,
Usta: MAC Russian Red, KOBO Professional Pigment Gold Dust + Duraline

Wraz z końcem miesiąca na blogu pojawi się suma moich "dokonań" artystycznych :) Podoba wam się taki makijaż? Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach !
Zapraszam was na mój: FACEBOOK i INSTAGRAM.

Jeżeli podobają się wam moje prace to proszę kliknijcie w serduszko na makeupgeek przy moich makijażach. Będę wam bardzo wdzięczna!
KLIK

26 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :) Kreski wyszły ci boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieźle. też kiedyś robiłam złote łzy, ale w bardziej graficznym ujęciu. Twoje, bardziej classic, szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już po miniaturce widziałam, że bardzo ładną kreskę wykonałaś :-) Świetny jest ten złoty pigment z KOBO, prawda ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest niezwykle uniwersalny :D Nadaje się idealnie do tych moich wariacji a i makijażom na dzień nadaje charakterku :)

      Usuń
  4. Wow. Skad ty bierzesz te pomysly? :D Te usta sa cudne, troszke zatarcia granic kolorow i nadaja sie na impreze! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strasznie pokręconej wyobraźni :D

      Usuń
  5. Jak zaczarowana! I bardzo pomysłowo, rewelacyjny akcent ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity makijaż <3 pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalny! Zdolniacha z Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda naprawdę świetnie i kreatywnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Bardzo pomysłowy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moge sie napatrzec na ten makijaz..rewelacja !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigment z Kobo robi taką robotę? Świetny. Ostatnio mi się gdzieś przewinął tego typu makijaż z wybiegu. Usta wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wyszło bardzo kreatywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Świetnie! :) Pomysłowo i na prawdę wykonane profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. super wykonanie :) widać że masz pełno pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW ! niesamowite masz pomysły. Świetne wykonanie ;)
    Aż zaobserwuję. Chętnie zobaczę więcej Twoich pomysłów.
    Wszystko co dobre szybko się kończy, między innymi moje wakacje również. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te Twoje makijaże, zakrawający mocno o artystyczny wydźwięk!
    Uwielbiam takie wariacje, za nawet jak zamierzam coś takiego stworzyć kończę na czymś "bezpieczniejszym".
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i ślad pozostawiony po sobie na blogu :*
    Będę zaglądać do Ciebie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kreatywny makijaż, podobają mi się szalenie usta!

    OdpowiedzUsuń