piątek, 5 września 2014

Graphic Make-up

Hej :) Ah lato dobiega końca a do naszych drzwi puka jesień...Mam nadzieję, że będzie to piękna polska jesień a nie plucha deszcz wiatr i niskie ciśnienie. O nie tego nie chcę. W ostatnich dniach mam przypływ weny i non stop siedzę z głową chmurach i szkicuję. Więc jeśli dobrze pójdzie pod koniec miesiąca podzielę się z wami sporą ilością nowych prac. Co do dzisiejszego makijażu. Miałam taką straszną ochotę na zrobienie czarnych ust i pobawienie się eyelinerem. Postawiłam więc na makijaż graficzny. Jest to wersja minimalistyczna i składa się z klasycznego połączenia bieli i czerni.

   Graphic make-up, makijaż graficzny, black lips, czarne usta, h&m hat     Graphic make-up, makijaż graficzny, black lips, czarne usta, h&m hat

             

 

  

Użyłam:
Twarz: Inglot podkład równoważący nr 26, Puder Manhattan Soft Mat Loose Powder, Brązer Astor Skin Match Brunet
Oczy : Baza Artdeco, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner, L'oreal Volume Million Lashes So Couture
Usta: NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner

Co myślicie o tym makijażu? Chcecie by na blogu pojawiało się więcej makijaży na dzień i większe wyjścia czy więcej tych bardziej awangardowych? Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach :)
Zapraszam was na mój 
FACEBOOK i  INSTAGRAM 

21 komentarzy:

  1. bardzo fajnie połączyłś biel i czerń, kreska mega idealna, całość świetna, wooow

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda ;) kreska idealna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i swiezy pomysl :) przypomina mi troche mima :D ech co do jesieni to tez bym chciala ale watpie :( przeleze ja pod kocem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kreska! Z przyjemnością chciałabym zobaczyć Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalny odważny makijaż, jesteś bardzo pomysłowa, gratuluje wyobraźni artystko <3 :) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiera dech! wygląda genialnie! I te oczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh! Brak słów! Usta czadowe a kreska wymarzona!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł i wykonanie :-) i cała stylizacja super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetny look :) Bardzo starannie wykonany i ten klimat zrobił na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) Marzę o tym, żeby kiedyś nauczyć się robić taką idealną kreskę... Z niecierpliwością czekam na Twoje nowe rysunki, na pewno będą niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, gdzies widziałam coś podobnego, ale nie pamietam gdzie. Usta wymiataja!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę się napatrzeć za każdym razem jak wchodzę na tego bloga na Twój nagłówek, masz na nim takie idealne makijaże, szczególnie ten środkowy. Co do powyższego posta, makijaż jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie makijaże, pozwalają na pełne uzewnętrznienie siebie i swojej wyobraźni. Całość super się dopełnia. Usta w czarnym wydaniu wyglądają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra pomysł :) świetny pomysł na jakąś naprawdę dobrą sesje zdjęciową ~!

    OdpowiedzUsuń
  15. a to mój ulubiony z Twoich makijaży! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja,zdecydowanie Twoje kolory!!!

    OdpowiedzUsuń