poniedziałek, 29 września 2014

Jesienny makijaż - KROK PO KROKU

 Hej! Wróciłam do żywych. Moja skóra nie prezentuje się jeszcze najlepiej ale ja czuję się już na tyle dobrze, że postanowiłam stworzyć dla was kolejny makijaż. Tym razem chciałam żebyście sami wskazali co chcecie nowego zobaczyć. Na fanpage'u padła propozycja makijażu krok po kroku. Trudne zadanie ale czego nie robi się dla czytelników. Przygotowałam dla was dokładny opis makijażu idealnego dla dziewczyn z niebieskimi oczami. Ta kolorystyka cudownie podbije kolor waszych tęczówek. U brązowookich makijaż będzie wyglądał równie pięknie ponieważ wiele kolorów współgra z tą barwą tęczówki.

makijaż dla niebieskich oczu, makijaż dla niebieskookich, makijaż dla brązowych oczu. makijaż krok po kroku, blog, make-up tutorial, jesienny makijaż krok po kroku, blogerka, blog urodowy, blog makijażowy





 1. Na całą powiekę nakładam bazę z Artdeco. Następnie na powiece ruchomej rozprowadzam białą kredkę NYX Jumbo Eye Pencil Milk.

 2. Na załamanie powieki nakładam neutralny jasny brąz, który ułatwi późniejsze rozcieranie cieni. KOBO 117

 3. Mieniący się cień MAC Fresh Pure! nakładam średniej wielkości pędzelkiem na powiekę ruchomą.

 
4. W załamanie powieki daję odrobinę brzoskwiniowego cienia. KOBO 106


5. Rozcieram cień kierując się delikatnie ku górze by osiągnąć kształt "v"


6. Dla urozmaicenia w załamanie dodaję jeszcze malinowy cień z inglota.  Inglot 495


 7. Dokładnie rozcieram cień by powstała mgiełka koloru.


8. Dokładam ciemny brąz  w załamanie. KOBO 115


9. I znowu dokładnie rozcieram go puchatym pędzlem by cienie ładnie się połączyły.


 10. Teraz część, która wielu osobom sprawia problemy. Najpierw maluje pędzelkiem podstawy kreski.

 11. Kreskę wyciągam delikatnie do góry cienkim pędzelkiem tworząc ładną jaskółkę. Na dolną powiekę nakładam miedziany cień z paletki Sleek Oh so special i go rozcieram by nie było żadnych ostrych krawędzi.


 12.  Podkreślam brwi, tuszuję rzęsy i koniec! Tak prezentuje się skończony makijaż.

Użyte kosmetyki:  paleta cieni Sleek Oh so Special, cienie KOBO Professional nr 106,117, 115, Electric Cool Eye Shadow Pure Flash!, cień Inglot 495,  Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner, L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Baza Artdeco, NYX Jumbo Eye Pencil Milk.


 


 

 Podoba wam się taki makijaż na dzień? W miarę poradziłam sobie z przygotowaniem "step by step"? Czekam na z niecierpliwością na wasze opinie :)
Licze na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

15 komentarzy:

  1. świenty makijaż :) pięknie w nim wyglądasz a kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! :) baaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że sobie poradziłaś. makijaż wyszedł super. muszę sama spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie ! klasycznie i łatwo ! :) podoba mi się ! :) A kapelusz mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i elegancki a Kapelutek super

    OdpowiedzUsuń
  6. Instrukcja super. Śliczny jest ten brzoskwiniowy cień ;) A makijaż rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż i zazdroszczę umiejętności robienia idealnej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny makijaż, idealnie wykonany! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje do ciebie ten kapelusz. Makijaż podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny makijaż, bardzo mi się podoba :) + fajny kapelusz :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, tak świeżo i dziewczęco a zarazem elegancko :) Wypróbuję ten makijaż na sobie :D

    OdpowiedzUsuń