poniedziałek, 27 października 2014

Autumn Routine

Hej! :) Przepraszam za tę przerwę, ale jeszcze ciężko mi dograć blogowanie z wykładami. Ale idzie mi coraz lepiej. Tak przy okazji jedzie do mnie już sprzęt, który mi to jeszcze bardziej ułatwi.  Dzisiejszy makijaż jest jednym z moich ostatnich ulubieńców. Wyjątkowo dobrze czuję się w takich jesiennych barwach. Ta propozycja pasuje do brązowych oczu, ale także pięknie podbije niebieski kolor oczu.

makijaż dla brązowych oczu, makijaż dla niebieskich oczu, jesienny makijaż blog, jesienny makijaż, fall make-up, makijażowy blog



 makijaż dla brązowych oczu, makijaż dla niebieskich oczu, jesienny makijaż blog, jesienny makijaż, fall make-up, makijażowy blog 


   

 

Użyte kosmetyki: Lime Crime Eyeshadow Helper, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Sleek Oh So Special, cień Inglot 100,410, 495 i KOBO Professional 106, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner,  L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Ardell Demi Wispies, szminka Inglot 294.


Jeżeli lubicie moje makijaże to proszę Was o klikanie serduszek na Makeup Geek przy moich pracach
będę bardzo wdzięczna <3
 KLIK

A wy jakich kolorów używacie najczęściej? Podoba wam się taki makijaż?
Czekam na wasze odpowiedzi 
Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

 

27 komentarzy:

  1. kolejny świetny makijaż;) piękne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, wszystko cudownie dobrane i makijaż i fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna propozycja, idealna wprost dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż i bardzo fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowny makijaż i bardzo pięknie w nim wyglądasz :) Ja ostatnio najczęściej używam odcieni brązu i czerni chyba ze względu na porę roku :P
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory - będę musiała takie wypróbować bo przyznam szczerze, że nie wpadłam jeszcze na to :PP A dziwne .. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jestem zachwycona, makijażem, fryzurą, całością. No i Twoje brwi jeszcze komplementu ode mnie nie dostały - idealne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż :) Lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne oczy, fryzurka też jakaś fajna, szkoda że tak mało widoczna na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Postaram się następnym razem pokazać ją od każdej strony :D

      Usuń
  10. Masz pięknie spięte włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak spisuje się u ciebie baza Lime Crime ? Masz może porównanie do bazy UDPP ? :)
    Cudowny makijaż :*

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż, ja lubie cos podobnego nosić ale w odcieniach fioletu bo to z kolei podbija moja zielona tęczówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa propozycja, chociaż ja bym się chyba nie odważyła na takie kolory u siebie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Czasem warto poeksperymentować z kolorami. Może na początek postaw na delikatne akcenty takich kolorów :D

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) Makijaż podkreśla urodę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekny;) a taki kolor ust jest po prostu swietny zwlaszcza jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny makijaż, pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż bardzo kojarzy mi się właśnie z jesienią i świetnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny blog :)
    zostanę na dłużej
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz cudownie egzotycznie :) Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż! Właśnie dorwałam cień 495, na pewno spróbuję odwzorować! :)

    OdpowiedzUsuń