niedziela, 12 października 2014

Blue Lagoon - Makijaż dla brązowych oczu

Hej! Ostatnio pojawiały się makijaże, które podbijają głównie niebieski kolor tęczówki. Tym razem przygotowałam idealną propozycję dla brązowookich. Jest to podobny makijaż, który wykonałam przy omawianiu trendów panujących na wybiegu. KLIK  Jednak ta propozycja jest delikatniejsza i ma klasyczny element w postaci kreski.

makijaż dla brązowych oczu, makijaż dla brunetek, niebieski makijaż, KOBO Professional Gold Dust 507  i Cornflower 408 S, niebieski makijaż blog, makijaż krok po kroku 

 makijaż dla brązowych oczu, makijaż dla brunetek, niebieski makijaż, KOBO Professional Gold Dust 507  i Cornflower 408 S, niebieski makijaż blog, makijaż krok po kroku 



Użyte kosmetyki do makijażu oczu:
baza Lime Crime Eyeshadow Helper, Inglot  117, zielony cień z paletki MAC 6 twists of tartan, pigmenty KOBO Professional Gold Dust 507  i Cornflower 408 S , Maybelline Eye Studio Lasting Drama, L'oreal Volume Million Lashes So Couture, rzęsy Ardell Demi Wispies. 

Podoba wam się taki makijaż? Malujecie się może w podobny sposób? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 
Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

Chcę wam wszystkim także strasznie  podziękować za tyle ciepłych słów, które czytam w komentarzach niezwykle motywują mnie do dalszego działania!

20 komentarzy:

  1. Makijaż przepiękny! Tak samo jak pozostałe :) Bardzo lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem absolutnie zakochana w twoich brwiach! :D Makijaż cudowny, dzięki dodatkowi złotego cienia uzyskałaś nieziemski efekt. Widziałam już wiele makijażu w tym stylu ale to złotko czyni go innym i wyjątkowym. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz idealny, ten zloty cien faktycznie cudownie wspolgra i daje taki swiezy efekt ;) jak zawsze fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie. to złoto ociepla ten makijaż faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!! <3 Ja raczej niebieskości ca całej górnej powiece nie noszę, chyba, że granat :) Ale na dolnej jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mogę przekonać się do niebieskich cieni u siebie, o wiele bardziej lubię inne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś właśnie takimi kolorami się malowałam, teraz jakoś mam fazę na nudziaki ;) Ale makijaż jest świetny, złoty akcent nadaje mu wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory, ale jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa ale przepiekny kolor, wlasciwie nie kolor tylko mix kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż. A na Ciebie się napatrzeć nie mogę.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje kreseczki są idealne za każdym razem. Jak Ty to robisz? Makijaż piękny, kojarzy mi się troszkę ze światem podwodnym i Syrenami :P

    OdpowiedzUsuń
  12. te złote wstawki mnie zachwycają i dodają świeżości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny :) idealnie zbudowany !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, a te elementy złota dodają niezastąpionego uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż ;))

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny kolor, bardzo intensywny jednak prezentuje się kobieco a nie tandetnie! ;) Pewnie to z powodu brązowych oczu, na mnie, jako blade, niebieskookiej, pewnie już by nie był taki powalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż, świetna kolorystyka! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, genialny i jak pięknie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny i bardzo odważny makijaż, pięknie się prezentuje :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń