niedziela, 5 października 2014

Brown Smoky - KROK PO KROKU

Hej! :) Post pojawia się z lekkim opóźnieniem ale jestem jeszcze w lekkim szoku po zderzeniu z porannym wstawaniem na zajęcia. Przygotowałam dla was baaardzo prosty i szybki do zrobienia makijaż na dzień. Jeśli tak jak ja nie macie serca zostawiać swojego łóżka zbyt wcześnie rano a potem biegacie po domu żeby zdążyć na autobus to ta propozycja jest specjalnie dla was!





Zaczynam tradycyjnie od nałożenia na całą powiekę bazy pod cienie. Następnie palcem wklepuję brązowy cień w kremie, który podbije jeszcze lepiej kolor reszty cieni.


Teraz czas na kreskę. No i to co lubię w tym makijażu. Mogę ją zrobić delikatnie to znaczy niedbale.


I teraz rozcieram puchatym pędzlem ogonek tego bazgroła.


Początek kreski też  dokładnie rozcieram,bo nie chce żadnych wyraźnych krawędzi w tym makijażu.

Przy załamaniu powieki nakładam szaro brązowy cień.

 

Po roztarciu cienia na powiekę ruchomą nakładam złoto miedziany cień.


W wewnętrzny kącik palcem delikatnie wklepuję odrobinę rozświetlacza.  Na  dolną powiekę nakładam ciemny połyskający cień i delikatnie go rozcieram.

 makijaż do szkoły, makijaż na uczelnie, makijaż na dzień, blog, makijaż krok po kroku, smokey eye, brązowe smoky eye, makeup tutorial
 Ostatni etap czyli tuszowanie rzęs i  podkreślenie brwi i koniec! Prawda, że łatwizna? Mam nadzieje, że  komuś przyda się ten tutorial :)


 
Użyte kosmetyki

 


I jak wam się podoba? A jak wy się malujecie na dzień? Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach :)
Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

20 komentarzy:

  1. prosto a duży efekt!! bardzo mi się podoba i fajne stepy!! ja rano to zazwyczaj tylko maskara i pełna twarz ;-) ale w ciągu dnia domalowuję kreskę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt. Ja niestety też nie lubię opuszczać mega cieplutkiego łóżeczka, zwłaszcza, gdy muszę wstać o 5 rano.. Wtedy też robię wszystko w biegu, żeby zdążyć na autobus. Ledwo maluję kreski i już muszę wybywać z domu. Dlatego tak właśnie maluję się na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo polubiłam takie czekoladowe make upy :) Wyszło Ci świetnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż Paulinko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, dzienny makijaż :) Często właśnie tak się maluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny makijaż :) będę musiała sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam podkład Skin Balance. Jeden z najlepszych. Wykonałaś piękny makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez masz cudowne brwi, patrzę i wzdycham ;-) Ślicznie zrobione oczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny a co to za cienie?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Ja nie mam wprawy i jedyny makijaż, jaki mogę zrobić na szybko, to kreska eyelinerem ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i bardzo pasuje do Ciebie, podbija kolor Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny, bardzo pasuje do Twojego typu urody :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam brązowy smokey eye, to mój codzienny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybko, łatwo i przyjemnie :) A efekt powalający :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale piękny! Myślę, że będę się tym bawić :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosty i efektowny. Ja ostatnio nakładam podkład, korektor trochę brazera, tusz i czasem rozświetlacz i tyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosty, ale TOBIE pasuje idealnie, piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste, klasyczne smokey, bez udziwnien. Bardzo fajne cieniowanie :) Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń