poniedziałek, 10 listopada 2014

Dark Side

Hej! Jeżeli ktoś przeglądnąłby moje ubrania od razu by zauważył, że czarny to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Coś w tym chyba jest. Gdybym mogła, chodziłabym tylko w czerni. Jednak żeby nie wyglądać jak parodia Lorda Vadera, muszę chociaż jeden element mieć w jakimś jaśniejszym kolorze (szary tak bardzo kolorowy). Po prostu najlepiej czuję się w ciemnych barwach i makijaż jest najczęstszym kolorowym akcentem w moim wyglądzie. Jako, że głównie właśnie kolorowe makijaże dominowały ostatnio na blogu, postanowiłam stworzyć mocniejszą i ciemniejszą propozycje :D


 

  



Użyte kosmetyki: Lime Crime Eyeshadow Helper, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Sleek Bad Girl, pigment Inglot 72, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner,  L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Ardell Demi Wispies,

Lubicie jasne kolory czy tak jak ja jesteście po ciemnej strony mocy? :)
No i czy taki makijaż wam się podoba?
Czekam na wasze odpowiedzi 
Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

26 komentarzy:

  1. po prostu wielkie wow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Zrobił na mnie duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ze sobą świetnie współgra ! Mega !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ten fiolet na oczach!Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy masz pomalowane prześwietnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny taki mroczny i tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :) Ja również jestem po ciemnej stronie mocy, wolę ciemniejsze makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Black is such a happy colour <3 makijaż mega, a widzę, że i lampa się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kreski ! Makijaż jest genialny. Jeśli chodzi o ciuchy to najlepiej czuję się w szarościach i najczęściej po nie sięgam, a jeśli chodzi o makijaż to zdecydowanie beże i brązy. Taka jestem nieoryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam gadasz, że nieoryginalna... z brązów i beżów można niezłe cuda wyczarować :P

      Usuń
  10. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mega fajny makijazyk , usta także a brwi świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem szczerze że mnie totalnie zatkało - oczywiscie pozytywnie ! Makijaż cuuuuuuuudoooo ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Cieszę się, że moja praca tak Ci się spodobała :D

      Usuń
  13. Bardzo efektowny makijaż, usta cudne! Idealnie pasują do oczu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, a usta wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń