środa, 26 listopada 2014

Golden Party - Pigment Inglot 24

Powłócząc nogami wracam po ciężkim dniu do ciepłego i spokojnego domu. Zdobywam niczym szczyt Mount Everestu schody, otwieram drzwi. W ciszy i zadumie zrzucam z siebie odzienie wierzchnię. Kieruje się do łazienki, patrzę w lustro, wzdycham..Zmywam makijaż i obmywam twarz zimną wodą znów patrzę w lustro. I co? Uśmiecham się bo wiem, że tam w drugim pokoju czeka na mnie. Oaza w której moje zmęczone ciało i umysł nabiera nowych sił witalnych. Świątynia snów i koszmarów. Chyba już wiecie co to jest. Moje łóżko. Biegnę szybciej od Usaina Bolta wzbijam się w powietrze i..ląduje na miękkim jak puch materacu łóżka. W myślach wołam nie ma siły, która mogłaby mnie ruszyć z tego raju. Jaaasne. Byłoby zbyt pięknie gdyby to marzenie mogło się ziścić. Na komodzie leży niewinnie, nowo nabyty pigment. Patrzę na niego. Wydaje mi się, że on patrzy na mnie. Udaje, że nie widzę. Zerkam ukradkiem no i cały mój relaks poszedł się paść. Bum! Trafiła mnie ta cholerna strzała chęci tworzenia. Niech będzie. Szybko, szybko. Pędzle! Palety! Pigment się sypie, pędzle latają. Króciutka wiązanka przekleństw podczas przyklejania rzęsisk. Skończyłam. Uff. Czuje spełnienie. Ale zapomniałam. Jeszcze w moim jakże bogatym ekwipunku fotografa nie pojawił się statyw do lampy. Trudno.
 - Kochany braciszku opłaciłam uczciwie kolejną usługę trzymania lampy 1,5l dawką Coca Coli i średnią paczką chipsów, czas wykonać obiecaną usługę.
 - Nie mogłabyś normalnie użyć statywu? 
- Posądzasz mnie o normalność, nie będę tolerowała tego typu obelg. Chodź. 
 Tak o to powstał ten ciemny makijaż, który spokojnie sprawdzi się na imprezie andrzejkowej lub na sylwestrze. Enjoy.




 
Użyte kosmetyki: Lime Crime Eyeshadow Helper, Sleek Oh So Special, pigment Inglot 24, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner,  L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Ardell Demi Wispies.

Jeżeli spodobał Wam się makijaż to bardzo ładnie proszę kliknięcie w serduszko 
na makeupgeek
Jeżeli klikniecie w nie będę Was kochać jeszcze bardziej (o ile jest to możliwe)!
 Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

Mam nadzieję, że ktoś przebrnie przez tekst. Podoba wam się ten pigment w akcji? Czekam na wasze odpowiedzi!

33 komentarze:

  1. Makijaż jest naprawdę genialnyy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak mam, że wena dopada mnie nagle. najczęściej w nocy kiedy już nikt mi nie może pomóc, więc dobrze, że jestem samowystarczalna :D
    makijaż bardzo dobry. złoto wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie!!! bardzo mi się podoba!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ten pigment wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaje tekst :) normalnie wczułam się w akcję :-P a makijaż... nie spodziewałam się, że złoty spodoba mi się tak bardzo, napaczeć się nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno się tak nie uśmiałam czytając wpis na blogu ;) zdystansowana z poczuciem humoru , w dodatku niesamowicie utalentowana- jesteś świetna! z pewnością zostanę tu już na dłużej ;) a makijaż... obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj biedna ty, zmęczona a jednak gotowa do stworzenia makijażu. i to na dodatek tak cudownego! pigment rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż ! Zakochałam sie !

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaa! :) Cudowny! bardzo mi się podoba! jest elegancki, ale taki inny :) Pigment jest boski! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pigment jak i makijaż jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigment jest piękny ! Makijaż również oczywiście zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ten pigment jest boski <3 Muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pigment jest niezwykle efektowny!Zachwycający makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż szczena opada :D Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie miałabym tyle woli, żeby odkleić się od łóżka.. Ale Tobie się opłaciło. Makijaż wyszedł oszałamiająco. Pigment skusił i dał radę. Chcę taki make-up na sylwestra, gdziekolwiek i w czymkolwiek go spędzę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow idealny makijaż, ten pigment zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    http://color-explosion-blog.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-nominowana-zostaam.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. pprzepieknie Kochana ! cudownie sie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, niestety ja mam wrażliwe oczy i jedno jest pewne że po 10 minutach miałabym czerwone oczy. w Moim przypadku tylko niektóre cienie wchodzą w grę ale najbezpieczniejszy jest eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj :< A próbowałaś cieni w kremie? Może one by tak nie podrażniały :)

      Usuń
  20. Dziękuje Wam za tyle komplementów! Lejecie po prostu miód na moje kucykowe serce! Cieszę się, że zarówno tekst jak i makijaż Wam się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny pigment! Będę musiała wybrać się do Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam jeden opalizujący pigment z Inglota (zielono-brązowy), ale Twój bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten pigment, a makijaż cudeńko - bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wiem, że ten post był wieki temu,ale KOBIETO przecudowny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam złoto na powiece! Kapitalny make-up! Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Robisz niesamowite makijaże, cieszę się, że dzięki temu że mnie odwiedziłaś, mogę odkryć tak cudowne miejsce. Pełne inspiracji i czystego piękna. Zachwycają mnie każde Twoje prace, i tak przeglądam przeglądam, i wzroku oderwać nie mogę. No to idę po herbatę i zabieram się za czytanie kolejnych wpisów :D Pozdrawiam ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz niesamowite makijaże, cieszę się, że dzięki temu że mnie odwiedziłaś, mogę odkryć tak cudowne miejsce. Pełne inspiracji i czystego piękna. Zachwycają mnie każde Twoje prace, i tak przeglądam przeglądam, i wzroku oderwać nie mogę. No to idę po herbatę i zabieram się za czytanie kolejnych wpisów :D Pozdrawiam ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń