piątek, 14 listopada 2014

Red Riding Hood

Czerwony kapturek niesie koszyk z lekarstwami dla chorej babci.
  Musi sama przejść przez ciemny las.
Nie wie, że w wśród cieni drzew  poluje zły wilk. Tylko czy tym razem to wilk nie powinien się bać?

red riding hood make-up, czerwony kapturek, ever after high, ever after high make-up, cerise hood, cerise hood make-up,

 

red riding hood make-up, czerwony kapturek, ever after high, ever after high make-up, cerise hood, cerise hood make-up,

Użyte kosmetyki:  Lime Crime Eyeshadow Helper, NYX Jumbo Eye Pencil Milk, Pierre Ree Quattro Eyes no.04 Grey Harmony, Maybelline Gel Eyeliner, KOBO Professional Pigment Gold Dust, MAC Pure Flach!,  Catrice Eyebrow Set, Catrice Eyebrow Stylist, Pierre Rene Skin Balance, Manhattan Soft Matt Loose Powder.

Kolor oczu zmieniłam w programie graficznym :)

I co myślicie o tej innej wersji Czerwonego Kapturka?
Czekam z niecierpliwością na wasze opinie.
Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.
 

22 komentarze:

  1. Wow ! Z takim make-upem można śmiało mijać się z wilkami. Drapieżnie, ale i czarująco !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż jak z jakiegoś filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały makijaż, idealnie dopracowany i przemyślany, wielkie wow

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł i wykonnie bardzo kreatywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Bardzo mi się podoba ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makiaż oka - super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny graficzny makijaż :) Finezyjnie! Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż :) Bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż niezwykły tylko jesli moge pomarudzic to nie dawalabym tego rozemglenia pod liniami pod okiem. Pewnie taka była wizja wiec juz nie marudzę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łoooooł!!! Z takim kapturkiem poszła bym do lasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykły makijaż, kojarzy mi się z takim dzikim, leśnym kotem. Pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Je jestem zachwycona, fenoemanlnie!!1

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG ! Ale cudo ! Pełen perfekcjonizm, po prostu idealnie !! Brak słow <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż! Sama w zyciu bym nie wpadła na taką interpretacje kapturka :)
    Dodaje do obs!


    Było by mi niezmiernie miło, gdybys znalazła czas i zajrzałą też do mnie :)
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na halloweenowej imprezie zrobiłabyś furrorę :D Takiego czerwonego kapturka jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bardzo mi się podoba! :) Uwielbiam takie artystyczne makijaże, niestety mi brak czasu na zabawę :(

    OdpowiedzUsuń