niedziela, 7 grudnia 2014

Silver shine - Inglot 72

Osoba żaka kojarzy nam się z imprezowym trybem życia i magiczną umiejętnością pogodzenia tego z przyswojeniem ogromnej ilości wiedzy przez szare komórki. I owszem jest w tym całkiem sporo prawdy. Student ma tajemnicze moce, które pozwalają na wchłonięcie wiedzy nawet o 2 w nocy dzień po niesamowitej imprezie. Znam takich bohaterów. Jednak ja jestem z innego gatunku zwanym leniuchus nic się nie chciejus. Na moje moce ogromny wpływ mają czynniki pogodowe. Co za tym idzie? Wstaję, patrzę w stronę okna. Ciemno, zimno, mokro. Chwytam niezawodny artefakt mocy leniuchusa. Idę do salonu, w me ręce wpadają berła do kontroli diabelskiego urządzenia do wyświetlania ruchomych i omamiających obrazków zwanego telewizorem. Siadam na kanapie i owijam się swoim różowym, mięciutkim artefaktem zwanym kocem. Rodzicielka spogląda na mnie badawczym wzrokiem i zadaje pytanie, które w taki dzień nie powinno paść.
- Kocykowy stworze czy masz zamiar dzisiaj wyjść  poza mury tego domostwa?
- Wrrrrrr...- puszczam spojrzenie, które wyraża niczym Rafaello więcej niż tysiąc słów.
- Niech będzie, zezwalam Ci stworze na przebywanie na moim terenie za oddanie mi symbolu władzy w tym domu.
Posłusznie choć z lekkim ociąganiem się oddaje piloty i oglądam z królową zamku "Keeping up with the Kardashians" stwierdzając przy okazji, że moje 4 litery na szczęście nie są aż tak duże (jeszcze)  jak u słynnych sióstr.

Co do makijażu. W ostatnim poście pojawiła się propozycją makijażu sylwestrowego z całkiem sporą ilością błysku *sparkle sparkle*. Natomiast ta wersja będzie idealna dla Pań, które też chcą być lajk a dajmonds in de skaj w wersji minimalistycznej.



makijaż na sylwestra, makijaż wieczorowy, srebrny eyeliner, inglot pigment 72, ardell demi whispies, blog makijażowy, sienia, colorful mad world,


 makijaż na sylwestra, makijaż wieczorowy, srebrny eyeliner, inglot pigment 72, ardell demi whispies, blog makijażowy, sienia, colorful mad world,

szminka MAC Russian Red
Użyte kosmetyki: Lime Crime Eyeshadow Helper, Sleek Oh So Special, pigment Inglot 72 + duraline, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner,  L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Ardell Demi Wispies, szminka MAC Russian Red.
Jeżeli spodobał Wam się makijaż to bardzo ładnie proszę kliknięcie w serduszko 
na makeupgeek
Jeżeli klikniecie w nie będę Was kochać jeszcze bardziej (o ile jest to możliwe)!
  Liczę na waszą aktywność także na : FACEBOOK i INSTAGRAM.

A jak na was działa jesienno- zimowa pogoda? I jak wam podoba się makijaż? Czekam z niecierpliwością na wasze odpowiedzi :)

15 komentarzy:

  1. Jesienno- niemiło, ale zimowo już inaczej, odrobina śniegu i świat staje się jaśniejszy, co ma na mnie korzystniejszy wpływ. Aczkolwiek również jestem przedstawicielką gatunku leniuchów i to mi bardzo doskwiera. Makijaż bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne brwi, to one w głównej mierze przyciągnęły moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta wersja ze srebrną kreską :-) super, zgadzam się że piękne brwi

    OdpowiedzUsuń
  4. Srebrna kreska wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta srebrna kreska bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty masz boskie brwi. nie mogę oderwać od nich oczu :) a makijaż równie piękny no i ta srebrna kreska jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrne kreski sa idelane na okres przedswiateczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prosty makijaż, a jaki efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :) ile ja bym dała żeby zrobić taka kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taka wersja dajmond in de skaj :D błysk mi nie służy ale taka mała dawka chyba nie zaszkodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie zastanawiam się kiedy los mnie obdaruje tą paletką sleeka, myślę już o niej od dosyć długiego czasu :D cudna kreska, taki minimalistyczny, a jednak zachwycający makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny <3

    _____________________
    new fashion styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń