niedziela, 4 stycznia 2015

Black Salamander - Black Velvet Lime Crime

Święta, święta i po świętach. Nie zdążyłam nawet nacieszyć się świątecznym klimatem w mi casa a tu bum i już do sylwestra trzeba się szykować. I on też przylazł w tempie strusia pędziwiatra robiącego w konia kojota. Fajerwerki szampan w doborowym towarzystwie żyć nie umierać! Na drugi dzień o dziwo brak efektów ubocznych. Jeszcze lepiej. Wracam do domu. Zmywam resztę makijażu (najcudowniejsze uczucie na świecie). Siadam na kanapie iii...Przez neurony w moim mózgu przepływa impuls, który uświadamia mi straszną rzeczywistość. Patrzę wzrokiem smutnego, tęczowego jednorożca w stronę mojej mamy. Ona wie. Przewraca swoimi brązowymi oczętami i pyta:
- Co się drogie dziecko stało
 -Jestem stara.
- Aaaa no tak. Przekroczyłaś magiczną granicę naście.
- Chyba zaczynam popadać w kryzys wieku średniego.
- Spokojnie dzięki jednorożcom jesteś młodsza.
- Kocham Cię.

Ok tyle na temat mojego rychłego dorastania. Przechodząc do spraw bloga. Ostatnio pojawiały się same makijaże w. których bez wstydu można wyjść z domu ba! Nawet trzeba i wygląda się  przy tym lajk a star. Poczułam, wiatr nudy i normalności. Zły znak. A w nazwie bloga wyraźnie widnieje słowo MAD czyli szaleństwo. I co? Wychodziło by na to, że jestem goło słowna. O nie, nie moi Państwo tak dobrze to nie ma. I mam tu dla Was makijaż, który utrzymuje się w 100% w moich klimatach. Oczywiście raczej w takim wydaniu oczu bym nie wyszła na ulicę. Wolałabym nie wystraszyć żadnego niewinnego dziecka, no może nie nie winnego niektóre dzieci są straaaszne. Ale czasem warto wyżyć się artystycznie. Jednak nie powiedziałam, że nie wyjdę w takim wydaniu kolorystycznym ust. Bo oo to na moich ustach gości niesamowita, niepowtarzalna Black Velvet z Lime Crime! Wu-hu. Pokażę Wam ją i parę inny cudeniek w następnym poście. W tym roku byłam chyba bardzo grzeczna.

sienia blog, colorful mad world, editorial make-up, linda hallberg, makijaż fotograficzny, artystyczny makijaż, makijaż dla brązowych oczu, makijaż krok po kroku, makijaż dla brunetki, lime crime black velvet, lime crime velvetine review, lime crime red velvet, black lips, lime crime lipstick, lime crime polska, kropki w makijażu, eyeliner maybelline, ardell demi wispies, blog makijażowy, blog recenzje, blog urodowy, blog lifestyle, diy, colorful mad world

 


Jak Wam minął sylwester? Podobają Wam się czarne usta?
Czekam na Wasze odpowiedzi :)

28 komentarzy:

  1. Ale masz ładne tęczówki :D A makijaż jest super, lubie takie mocne wersje, a te kropeczki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż ! Czarne usta chodzą mi po głowie już od dłuższego czasu, ale nie znalazłam jakiejś pomadki, która by się nadawała.. Sylwester też zleciał szybko jak i święta.. No i takie małe pocieszenie, że każdy z nadejściem Nowego Roku się starzeje. U mnie za 5 dni zawita magiczna 22. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój makijaż, szczególnie oczy schowane tak jakby pod czarną woalką z kropeczkami, czarne usta mi się podobają ale tylko na haloween :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, makijaż jest bezbłędny! Tak pozaglądałam sobie tu i tam i bardzo mi się podobają Twoje artystyczne makijaże, więc zostaję tu na dłużej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i strasznie się cieszę, że spodobały Ci się moje prace <3

      Usuń
  5. Ale masz talent :) bardzo się cieszę że trafiłam na Twojego bloga :) Zostaje tu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNIE!! MISTRZYNI

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Do sesji fotograficznej idealny makijaż, usta, oczy, wszystko mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż. Z charakterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kropeczki robią robote. A Lime Crime..łoj rozmarzyłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna szminka to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny makijaz, idealny na jakas sesje lub Halloween :P

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czarny kolor, wiec dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! Jakie masz magiczne oczyska *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. To jeśli w Warszawie i Cie spotkam to sie usmiechne, uwielbiam czarne i czarnopodobne ciemne pomadki<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeglądnęłam na szybko twojego bloga, świetne makijaże, jestem pod wrażeniem!
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam,
    i zapraszam czasem do mnie,
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie!!!pomysł genialny i Twoja uroda idealnie do tego pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zauważyłam że on ma swoje dni też, czasami jest ok, a czasami się odbija czy rozciera. niestety nie znalazłam lepszego. Polecasz coś może?? ps. śliczne oczy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci żelowy eyeliner z Maybelline :) Uważam, że jest to jeden z najlepszych eyelinerów na rynku.

      Usuń
  18. Świetny makijaż ! i masz piękne zęby Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju dziękuje! Nie przepadam za swoimi zębami więc dziękuje za taki miły komplement :D

      Usuń
  19. Czarne usta - coś co kocham! Makijaż bardzo artystyczny, taki... mroczny. Wykorzystałabym go do sesji właśnie w takim klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje Wam wszystkim za tyle pochwał! Rozpływam się ze szczęścia przed monitorem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wykonanie iście sesyjne. Calkiem mój styl. Kochana jesteś jeszcze taka młoda. Ja niedługo będę mieć 3 na początku to jest trochę przygnębiające ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ten makijaż wręcz hipnotyzuje! :D

    OdpowiedzUsuń