poniedziałek, 9 lutego 2015

Cut Crease Make-up - Makijaż Walentynkowy

Dzisiaj krótko. Mój mózg cierpi na wyraźny niedobór tęczy i jednorożców, co skutkuje zmniejszeniem jakiejkolwiek aktywności fizycznej i umysłowej. Sen i łóżko to dwie rzeczy, który teraz pragnę bardziej niż czekolady (stan krytyczny). Tak przy okazji, wiecie co się zbliża? To jest już tuż tuż. Dosłownie za rogiem. Czujecie ich oddech na szyi? Coraz śmielej atakują nas z lodówki, telewizora gazety czy komputera. Są dosłownie wszędzie! Walentynki..Ach jakie to romantyczne święto. Amorki, serduszka och ach miiiłość rooośnie wokóół nas (śpiewajcie to w głowie wraz z muzyką z Króla Lwa). Planuje ten "magiczny" dzień spędzić jakże romantycznie z dobrą komedią lub z nowymi akwarelami. Idealny plan, nieprawdaż?

Pomimo moich ambitnych antysocjalnych planów na ten dzień, przygotowałam makijaż dla tych z Was, które planują spędzić to święto w bardziej towarzyski sposób. Podkreślone oko, to jest to! Usta bez koloru bo a) pewnie będziecie na kolacji i szminkę po prostu zjecie wraz z nią b) no wiadomo co się robi w walentynki (złowieszczy śmiech).




Użyte kosmetyki: Lime Crime Eyeshadow Helper, Sleek Oh So Special, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner, Maybelline Master Kajal Khol Liner,  L'oreal Volume Million Lashes So Couture, Ardell Demi Wispies. 

17 komentarzy:

  1. Mózg zmęczony, ale jaki piękny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż taki zmysłowy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Wykonany bardzo starannie i szczegółowo :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przepiękny, szkoda tylko, że usta pozostawione same sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest świetny, podziwiam ludzi, którzy umieją się tak ładnie pomalować, ja mam do tego 2 lewe ręce ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, co masz na ruchomej powiece? :) Wygląda jak jakiś pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cień Organza z niezawodnej paletki Sleek Oh So Special :D

      Usuń
  7. Ja nie miałam z kim spędzić walentynek :(. Śliczny ten makijaż, totalnie w moim stylu :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D Trafił się dzień bez większych niespodzianek na twarzy :)

      Usuń
  9. Wygląda pięknie :)a zdecydowanie walentynkowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dodajesz posta to rzucam wszystko, żeby go przeczytać :D jesteś mega ! a makijaż uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz mi miód na moje tęczowo- jednorożcowe serduszko <3

      Usuń