środa, 25 lutego 2015

Graphic Blue Line - URODZINY BLOGA

Włączyłam. Wyświetliłam. I......(napięcie rośnie) szok. Bo o to tyryry wczoraj...MINĘŁY DWA LATA od pierwszego posta! Wowowow. Balony, konfetii, puff puff. MAGIC. Jak ten czas leci. Oczywiście są to dwa lata istnienia bloga, bo moje blogowanie jakby odliczyć przerwy jakie zaliczyłam to może byłby tego z rok. Ale ale wracając do tematu. Dwa lata zaczęły się także moje nieśmiałe podejścia w- jeśli można to tak nazwać - wizażu. I nieskromnie powiem (chwalipięta) zrobiłam ooooogromne postępy. Pokonałam drogę niczym 30 sekund do Marsa i z powrotem. Zresztą sami oceńcie. Pierwszy post nosi ambitny i poetycki tytuł niczym wiersze polskich wieszczów "blue line" łohoh. Zrobiłam więc graficzną re-edycje tego jakże bjutiful luku (jakże światowe i szafiarskie określenie).

makijaż graficzny



2013

graficzna kreska
  
2015
Specjalnie odpuściłam sobie cieniowanie powieki by zwrócić główną uwagę na krechę. Metamorfozę niczym czarodziejka z księżyca przeszły przez ten czas także moje brwi. Nie skubię ich tak niemiłosiernie i mają swój naturalny kształt. A kreska? Wyćwiczona i jako tako opanowana. Mam opadającą powiekę więc zrobienie perfect jaskółki było porównywalne do  syzyfowej  pracy. Ale jest! Udało się kreska jest przyzwoita! Level up do moich jednorożcowych zdolności. Koniec o makijażu. Teraz moi drodzy oh oh chcęęę Waaam...PODZIĘKOWAĆ! Za każde miłe słowo, komplement, pochwałę po prostu za wszystko! Za to, że tu zaglądacie! Powodujecie, że pomimo mojego leniuchusowego-niechciejusowego trybu życia ruszam tyłek i coś tworzę i ćwiczę. DZIĘ-DZIĘ-KUUUUUUJE!  Kochaaam Was (brzmię trochę jak ckliwa miss gdy odbiera koronę). 


Nie ma wymówek typu "a jaa tak nie umiem zrobiić kreeeski" "nje umieeem blendować" chwytać za pędzel i ćwiczyć, łan tu tri! Za którymś podejściem wyjdzie jestem tego żywym (chyba) przykładem. Iii teraz mam do Was prośbę. W komentarzach napiszcie co chcielibyście zobaczyć na blogu lub czego jest za mało i co mogłabym poprawić. Będę wdzięczna za każdą sugestię. 

Zaglądnijcie do mnie także na 

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie grafiki <3 cudo nad cudami !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt jest różnica :D Kreska prze mega, uwielbiam takie graficzne rozwiązania :D Nie wiem czy jest coś do poprawienia, wszystko wygląda fajnie, schludnie, zdjęcia pełna profeska, makijaże piękne i kolorowe, nie mam nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję 2 lat bloga i postępów. oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, technicznie bez zarzutu :)
    U mnie w przyszłym miesiącu drugie urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wiesz, ze Twojego bloga obserwuje od zarodka. I w zupelnosci zgadzam sie z tym co napisalas. A wiem, ze z czasem bedziesz w tym coraz lepsza ;) swietne prace i pomysly. Uwielbiam je. W.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, takie wspaniałe efekty to jeden z lepszych prezentów, jakie można 'dostać' za poświęcony czas :D
    kolejnych owocnych roków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super :) Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci ta niebieska kreska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie graficzne makijaże, ale z moją opadającą powieką mogę jedynie o nich pomarzyć :)
    Mi 2 latka minęły w grudniu, nie myślałam, że aż tak mnie to wszystko wciągnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaa postęp :) Świetna kreseczka !

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję dwóch latek! :) Mi stukną w kwietniu, już niedługo! :D
    Mam właśnie zamiar zrobić takie porównanie makijażowe co to było te 2 lata temu a jak jest teraz :) Będzie mega kontrast ponieważ 2 lata temu to ja w ogóle zaczęłam cieni używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jest pięknie! Ja bym tylko zmieniła rzęsy na jakieś delikatniejsze, ale wiadomo co się komu podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, kreatywny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje poczatki tez byly fatalne ale coz, kazdy kiedys zaczynal :P Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega postęp!!! Świetna krecha :)

    OdpowiedzUsuń