piątek, 6 marca 2015

Peach Love - Makijaż Dzienny

Żyję. Ledwo, ale jednak. Wycieńczona, wyłysiała z worami pod oczami. Tak Moi Drodzy zmienia człowieka sesja. Matura przy tym wszystkim to pikuś, po prostu Pan Pikuś! Zajmie mi trochę doprowadzenie siebie, skóry i wszystkiego do porządku, ale zawsze mogło być gorzej. Duuużo gorzej. Najważniejsze, że przetrwałam w tym studenckim piekle i z dumą dalej mogę uczęszczać na ukochane i niezwykle interesujące wykłady. Ha! Jaka ja ambitna, ciekawe czy ktoś w to uwierzy. Ok dzisiaj wyjątkowo, krótko bo wyjątkowo mi się nic nie chce i marzę o dłuuugim śnie pod różowym kocykiem...
Makijaż natomiast jest moim ostatnim ulubieńcem. Mam manię na wszelkie pomarańczowe akcenty w makijażu. Zobaczymy, kiedy mi się znudzi. Bez sztucznych rzęs i takich tam bajerów, bo na co dzień nie oszukujmy się - gdy wstaję, ostatnie co mi przychodzi do głowy to walczenie z klejem i rzęsiskami o poranku. Ok podziwiajcie, cieszmy się, że żyję łii.






Użyte kosmetyki: Lime Crime Eyeshadow Helper, Sleek Oh So Special, cień 106 KOBO Professional, MAC Pure Flash!, Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade w odcieniu Medium Brown, Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner, L'oreal Volume Million Lashes So Couture, MAC Velvet Teddy, konturówka Inglot 20.

16 komentarzy:

  1. Jak zawsze śliczny makijaż :) Lubię Twoje kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio na moich oczach również gości podobny makijaż :) a Twoje kreski są idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ;) podoba mi sie ten cień w wewnętrznej części powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się budowa Twoich oczu :) A makijaż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!
    PS. też ostatnio często się maluję w takich kolorach. fajnie to wygląda do brązowych oczu i jest to zdecydowanie wiosenny akcent. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, delikatny!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona :) cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, sesja niesamowicie potrafi wykończyć człowieka ;) piękne kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż bardzo podoba mi sie pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. like your blog very much! I like your style of writing and your photos! Everything is so beautiful!......Wedding Makeup Tips

    OdpowiedzUsuń