poniedziałek, 16 marca 2015

Rose Golden - Makijaż Dzienny

Tyle słońca w całym mieście, nie widziałeś tego jeszcze. Popatrz oo popatrz. Łoło! Żyć się chce jak jest taka pogoda. Ok, takie krótkie wtrącenie  o wiosennej aurze panującej, bo chyba okno każdy ma. A ja średnio się nadaje na pogodynkę. Chooociaż..Wyobraźcie sobie prognozę pogody z której wylewa się słodycz, gwiazdki, króliczki itp. Chyba połowa polaków zachorowałaby w szybkim tempie na cukrzycę. I przy tym przypływie witaminy D, które dostarczyła nam kochana żarząca  się na niebie gwiazda "zmalowałam" coś delikatnego (przynajmniej według mnie). Co rzaaadko mi się zdarza bo jak wiadomo uwielbiam mhrok. czerń itp. Makijaż ten jest banalnie prosty do wykonania, a ładnie podkreśla urodę (jak to fachowo wszędzie piszą).  Na oczach zagościły cienie z najnowszej palety Zoevy Rose Golden. Enjoyyy.




Zoeva Eyeshadow Fix Matte, Zoeva Rose Golden Palette, Ardell Accent 301, Anastasia Beverly Hills DipBrow Pomade Medium Brown. makijaż dzienny, dziewczęcy makijaż, Anastasia Beverly Hills Countur Kit, MAC Velvet Teddy



Użyte kosmetyki: Zoeva Eyeshadow Fix Matte, Zoeva Rose Golden Palette, Ardell Accent 301, Anastasia Beverly Hills DipBrow Pomade Medium Brown.

A jak na Was działa poprawa pogody? I czy podobają Wam się takie oto  delikatne makijaże? Może przygotować jakiś tutorial jak wykonać coś w tym stylu. Jeżeli ktoś byłby chętny to dajcie znać w komentarzach :)

24 komentarze:

  1. Brwi przecud !
    Delikatnie i na plus <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zachwycam się brwiami! Cudowne <3
      Makijaż też super, idealny na dzień :)

      Usuń
    2. Dziękuje :D Moje brwi i ja dziękujemy za komplementy :P

      Usuń
  2. perfekcyjny. ładny lekki dzienniak i do tego śliczne brwi. nic dodać nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takich delikatnych makijażach równiez bardzo fajnie się prezentujesz;)
    makijaż jest zrobiony bardzo precyzyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! your make up so nice! I like it)

    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej doceniam takie delikatne, a jednak podkreślające urodę makijaże. Ech, chyba się starzeję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to jest nas dwie, powoli chyba przechodzę na jasną stronę mocy ;D

      Usuń
  6. Makijaż jak makijaż - oczywiście piękny ale pierwsze na co zwróciłam uwagę to brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde masz tyle uroku, ze nie mogę. Piękna z Ciebie dziewczyna z super talentem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam czarne akcenty, zwłaszcza w postaci dużej krechy na powiece, bez której rzaaaadko kiedy pokazuje się światu. Tym samym nie zbyt wyraźnie czuję się w takich dzienniakach, ale Twoją urodę faktycznie podkreślił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) szczególnie szminka wpadła mi w oko, ale oko też jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brwi masz świetne ! a makijaż bardzo subtelny i kobiecy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brwi masz świetne ! a makijaż bardzo subtelny i kobiecy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie podkreśliłaś swoja urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż. Aż musiałam spojrzeć czym podkreśliłaś brwi i już wiem, na co mam polować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż wykonany moją ulubioną paletą. P.S. Śliczne brwi..ach ta Anastasia ;))

    OdpowiedzUsuń