wtorek, 24 marca 2015

Spring Flows In My Veins

 Armia wróbli skrzeczy pod oknem. Rano gdy rodzicielka odsłania rolety moją facjatę brutalnie atakują promienie słońca. Przyszła. I chyba zostanie na dłużej. Wiosna. A co to oznacza? Czas wyciągnąć z czeluści garażu mojego wiernego rumaka. Jeżeli myślicie, że sama wytargałam go stamtąd to jesteście w błędzie. Od tego ma się odpowiednich ludzi. Zatrzepotałam uroczo rzęsami do męskiej części w mym domu i gotowe. Lśni majestatycznie w blasku dnia, niepowtarzalny, najcudowniejszy rower. Tworzymy ze sobą zgrany duet. Ciężko nas nie zauważyć bo wspomniany wyżej rumak dziwnie zwraca uwagę przechodniów. Według mej kochającej rodziny jadąc na nim to siedzę tak wyprostowana jakbym naprawdę jechała na jakimś jednorożcu czy innym koniowatym stworzeniu. Ah jazda rowerem daję tyle szczęścia ( o ile nie natrafię na ignorantów zajmujących cały chodnik i ścieżkę rowerową, wtedy mój dobry humor zmienia się w burzę z piorunami). 

A co do makijażu to tak jak widać kolorowo, wiosennie czyli jest idealnie dopasowany do panującej aury. Mogłabym bardziej zaszaleć, ale stwierdziłam, że chcę Waszą uwagę głównie skupić na kropeczkach (jak uroczo).  Jeeej, cieszmy się. Może w końcu więcej żywych barw będzie się pojawiać na blogu. 







Ciekawa jestem czy spodoba Wam się ten makijaż :) I co chcielibyście zobaczyć w następnym poście. Jak zawsze czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. 

23 komentarze:

  1. WoW! Jestem pod wrażeniem! Tak kolorowo i wiosennie, a może i nawet letnio? :-) Całość ze sobą idealnie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kropeczki :) wiedziałaś, że się spodobają :D więcej kolorów na blogu to dobry pomysł, chociaż czerń też jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Sienia na rowerze jako zwiastowanie wiosny :D jesteś piękna i masz najcudowniejszy uśmiech na świecie! Nie trzeba by było nawet słońca !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej, ktoś tu mi chyba bardzo lubi słodzić <3 Dziękuje za ekspresowe poprawienie humoru :D

      Usuń
  4. Ślicznie słodko i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ludzi, którzy łażą po ścieżce dla rowerzystów i jeszcze marudzą, że rowerzyści są nieokrzesani ;P Nikomu się nie dogodzi :D

    Makijaż prześliczny, kropeczki urocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie! :D Miło, że nie jestem jedyną rozwścieczoną cyklistką w takich sytuacjach :P

      Usuń
  6. Przepiękne połączenie kolorów i efekt mega

    OdpowiedzUsuń
  7. ty to masz pomysły :) świetny, kolorowy makijaż!
    ja zdecydowanie zamiast roweru wolę rolki :) ale to pewnie jest spowodowane tym, że roweru nie posiadam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Jazdę na rolkach też bardzo lubię, ale niestety moje umiejętności a raczej ich brak pozwalają mi tylko na jazdę po bardzo równym terenie bez większych przeszkód :c

      Usuń
  8. Ależ uroczo wyglądasz, świetny mejkap ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja. Robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem! Wygląda to naprawdę cudownie i bardzo estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny artystyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak cudownie *.* Te kropki są genialne, niby nic, niby prosty pomysł, a sama bym raczej na niego nie wpadła. Zachwycam się totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. This is soooo lovely! I mean the loveliest spring makeup I've ever seen! You are rally talented:)

    OdpowiedzUsuń