niedziela, 19 kwietnia 2015

Spring Gone Crazy

Głowa pełna pomysłów. Wystarczyłoby tylko siąść chwycić za ołówek, pędzel, kredkę czy cokolwiek i rysować! Yhm chciałoby się. Siadam. Gwałtownie wyrywam kartkę z bloku  i przeszywam bidulkę lodowatym spojrzeniem. No dobra. Jedna krecha, druga krecha. Dupa, brzydkie. Ok to może coś innego. Znowu. Ble. To może mała rozgrzeweczka na początek? A czemu nie. Szybko malnę jednorożca lub kuca. O nie, nie....Nieeeeee! Jest źle, baaardzo źle. Kładę się z rezygnacją w pozycji embrionalnej na dywanie. Gdy nie wychodzą żadne stworzenia koniopodobne jest to stan krytyczny. Dopadł mnie. Okropny, nijaki, stwór (pewnie kuzyn Małego Głoda).  Art Block. Śmiertelny wróg jakichkolwiek działań twórczych. Zjawia się niespodziewanie kilka razy do roku. Mały skubaniec obżera się przejawami  kreatywności oraz siłami witalnymi, ale moi drodzy to nie jest taki zwykły pasożyt. On wyjątkowo daje jeszcze coś od siebie. Odbiera jakąkolwiek pewność siebie i wiarę w swoją twórczość ( o ile moje bazgroły można podpiąć pod ten termin).  I jakże hojny jegomość rozgościł się u mnie baardzo wygodnie. Próbowałam go już brutalnie wykopać z mojego gniazdka, niestety bezskutecznie. Poczekam aż znudzi go żywienie się mną i pójdzie sobie dalej w świat. Przejdźmy może do tego co chcę Wam dziś pokazać. Próba pozbycia się nieproszonego gościa z nad mojej głowy. Welcome to Colorful Mad World.

editorial make-up, makijaż wiosennym, spring gone crazy



Użyte kosmetyki: baza Zoeva Eyeshadow Fix Matte, Inglot Pigment 214, niebieski cień 117 Inglot, Paese granatowy eyeliner, biała farba do ciała, fioletowa akwarela, rzęsy Donegal.

 A Was dopada Art Block? Jeżeli tak, to jak sobie z nim radzicie? :) 
Jeśli podoba Wam się ten makijaż to zachęcam do kliknięcia w serduszko przy nim na stronie makeupgeek!

16 komentarzy:

  1. Wow ale artystyczne zdjęcia!jestem pod wrażeniem,mega kolory i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaale szaleństwo ! Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujaca jest twoja praca! Uwielbiam takie kolorowe ;)

    www.pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie tam na szybko po bułki do sklepu :-D Pojechałaś po bandzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba przecież to taki ładny i delikatnie podkreślający urodę makijaż hehe :D

      Usuń
  5. Jejj ale super. I tak perfekcyjnie wygładzona twarz, oczy też pięknie, świetna robota. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dopiero odważny makijaż :) Chętnie bym coś kolorowego zmalowała, ale trochę czasu brakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jeśli to jest efekt tej Twojej niemocy, to ja nie wiem! Moja niemoc trwa więc całe życie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, jestem pod wrażeniem! Zdjęcia niemalże do magazynów :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa propozycja, zaszalałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity makijaż! wielkie wow pozdrawiam i zapraszam do mnie http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/p/diy-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń