niedziela, 7 czerwca 2015

Black Editorial Make-up - Bleeding Darkness








Przez okno wpada światło latarni. W domu panuje niepokojąca cisza. Niczego nieświadoma ofiara spokojnie kieruje się do kuchni, wyciąga z szafki swój ulubiony kubek. Po chwili dobiega końca proces gotowania wody i szczęśliwy przyszły poszkodowany zalewa liście aromatycznej herbaty. Niestety nie wie,że nie jest w pomieszczeniu sam.
- Obróć się powoli i nie krzycz.
Obraca się. W jego oczach pojawia się cień przerażenia, ale szybko go opanowuje.
- No, robi wrażenie. Dziecko, a powiedz mi czemu tak na czarno?
- Bo to taki ładny kolor tatusiu.
- Mhm. Powodzenia w zmywaniu.
I po tej wymianie zdań skierował się ku schodom na strych a ja beztrosko patatajam do mojego prowizorycznego, rodem z serialu o przygodach McGyvera studia fotograficznego.

I na koniec trochę pozytywnej energii! 

Twarz: Healthy Mix +biała farba do ciała, puder do konturowania Inglot 505.
Oczy: NYX Jumbo Eye Pencil Black Bean, czarny cień Inglot, biała farba do ciała.
Szyja i dłoń: czarna akwarela.

Trzymajcie za mnie kciuki! Muszę stoczyć nierówną walkę z sesją. Mam nadzieje, że Wy macie lepsze plany na ten tydzień :D 
Zapraszam na

17 komentarzy:

  1. Jest w tym jakaś magia, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ma w sobie to coś :D Nie wiem czemu, ale osławiony puder Inglot 505 wydaje mi się być niemal samym brokatem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną sesję zrobiłaś :)black swan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż i równie świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ciekawie!! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się motyw z tą dłonią :) Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Twój tata na pewno nigdy się nie nudzi... :D Zmywania pewnie trochę miałaś... :D Nie no, ogólnie efekt powalający, naprawdę. Według mnie ta biel przy oczach stwarza takie dobre wrażenie, przełamuje tą czerń. Powodzenia w walce!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. WOWOWOWOWOW! Mega! :) jest bardziej niż fantastycznie! :) Muszę wrócić do krejzi makijaży :) tylko kto mi da więcej czasu? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja bardzo ciekawa i oryginalna :) powodzenia na sesji, ja również walczę, więc plany na najbliższy tydzień nieciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. MEGA! :) Swoją drogą makijaż kojarzy mi się z nową piosenką Donatana i Rodowicz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW:) Robi wrażenie :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O MÓJ BOŻE !! Zarąbiste zdjęcia, jestem na prawdę w szoku <3 już Ciebie uwielbiam za nie. :)
    obserwuję, bo widzę, że na prawdę warto. Rewanż ? ;)
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie ! Ten makijaż zwalił mnie z nóg ! :) Rewelacja poprostu.

    OdpowiedzUsuń