czwartek, 18 czerwca 2015

Colorful Skull - Editorial Make-up





Wykładowcy na mojej uczelni muszę mieć niezły ubaw obserwując moje reakcje gdy okazuje się, że zaliczyłam przedmiot.  Zwykle w oczach pojawia się nieopisana radość w bonusie z gwiazdkami lub bezpośrednie okazanie radości pt "Aaa udało się!". Jeszcze 4 zaliczenia przede mną i powiem Wam, że zaprzyjaźniam się powoli z wróblem, który punktualnie o 3:30 zaczyna konwersacje z resztą swojej paczki. Powinien zastanowić się nad profesjonalna karierą bo głosik jak na takie chucherko ma donośny.
Co do makijażu jest to kompletne przeciwieństwo ostatniego postu w którym dominowały  ciemne kolory. Enjoy!


Użyte kosmetyki:
Makeup Geek Simply Marlena
Biała farba do ciała
Kobo Professional cień 106
Pupa Pupart Ombretti 02
Bourjois CC Cream, Loose Powder
Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer
Sephora Lip Stain Pink Souffle
Rozświetlacz z palety Anastasia Beverly Hills

Zapraszam Was na:

21 komentarzy:

  1. Fajny :) podoba mi się że przeciągnełaś także na szyję :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) podoba mi się że przeciągnełaś także na szyję :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój mózg musi być kopalnią pomysłów :D super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja Pięknie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe !! :) mega oryginalna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł i super efekt;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, przede wszystkim jestem zachwycona samym pomysłem, nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że sama w życiu czegoś takiego bym nie zrobiła :)
    Przecudne :)
    Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. po pierwsze: super pomysł.
    po drugie: świetne wykonanie!
    po trzecie: powodzenia z sesją :D
    po czwarte: dzięki za gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny! Świetne wyczucie kolorów i jaka precyzja!

    OdpowiedzUsuń
  12. GENIALNE! nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i realizacja :)

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No świetnie ! Genialny pomysł ! Jak ja bym chciała mieć czas na takie cuda <3!

    OdpowiedzUsuń