piątek, 26 czerwca 2015

Tropical Bird - Editorial Make-up





colorful make-up. tropical bird inspired make-up, tropical bird make-up, tropical bird, tropical bird editorial look, colorful editorial make-up, make-up trends 2015/2016, makijażowe trendy 2015/2016, sezon lato/jesień, blog makijażowy, blog o makijażu, sienia blog, kolorowy makijaż blog,   colorful mad world, colorful mad world blog

Kooooniec! Przeżyłam. Ledwo, ale przeżyłam. Sesja to mordęga a myślałam, że to matura była koszmarem.
Teraz o trochę przyjemniejszych rzeczach. Co to wogóle ma być? Już wyjaśniam. To coś jest inspirowane kolorowymi piórami tropikalnych ptaków! Łaa tytuł posta wcale tego nie sugeruje- nic a nic. Jest kolorowo. I trochę chaotycznie, czyli Sienia jest zadowolona z efektu.


Użyte kosmetyki:
pigment Inglot 214, 24
cień Makeup Geek Unicorn
cienie Inglot M3 569, 87
Bourjois CC Cream + Loose Powder
Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer
Rozświetlacz z palety Anastasia Beverly Hills

Moje prace z wyprzedzeniem możecie zobaczyć na: 

18 komentarzy:

  1. Pięknie :) Zwłaszcza podoba mi się to przejście na ustach, świetnie komponuje się z resztą makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaa, cudo! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! A jaki precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ekstra książeczkę w klimatach baśni i fantasy, a że była utrzymana w takich kolorach - niebieski, róż, biel to te kolory zawsze będą mi się kojarzyć właśnie z czymś spoza tego świata :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemska charakteryzacja, masz niesamowity talent! obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewątpliwie całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo! Piękna gra kolorów! Z wielką ochotą będę do Ciebie częściej wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny. Pionowe ombre na ustach wyszło idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Wam wszystkim za tyle pochwał! :D Moje jednorożcowe serce wypełniło się tęczą po ich przeczytaniu! Przez Was chyba będę musiała iść na tęczowy odwyk ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Loving the etheral look of this!

    OdpowiedzUsuń