czwartek, 27 sierpnia 2015

Cotton Candy | Editorial Make-up | HELP ME

Hej! Dzisiejsze "coś" inspirowane było słodką, puchatą jak chmurka watą cukrową! Omomom. Mam nadzieję, że już zrobiliście się trochę głodni. Ten editorial miał być kolorowy, uroczy i chaotyczny. Miałam wyglądać jak po pożarciu ogromnej ilości cukru. A czy tak jest- pozostawiam to Wam do oceny. W dalszej części posta ważna informacja.



Użyte kosmetyki:
Inglot body pigment 214, silver eyeliner i duraline
Makeupgeek simply marlena eyeshadow 
Sephora cream lip stain 06 i błyszczyk z color my life palette
Ardelll demi wispies 
Mac pro longwear concealer
Bourjois cc cream 
Manhattan soft mat loose powder
Anastasiabeverlyhills contour kit 

Biorę udział w konkursie u @emileebdesigns na instagramie. Moja praca dostała się do finałowej 6 i tylko od Waszych głosów zależy czy uda mi się wygrać. Co należy zrobić żeby zagłosować? Na profilu @emileebdesigns na instagramie pod zdjęciem ze wszystkimi pracami finalistów należy zostawić komentarz z numerem pracy, na którą oddaje się głos. Ja mam numer 3 bardzo będę wdzięczna za Wasze wsparcie! 



Niech jednorożce będą z Wami! 

14 komentarzy:

  1. wow jest czad:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ty i ta twoja wyobraźnia! jestem pod wrażeniem! oczywiście zagłosowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. Najlepsze usta - wyglądają jakby jeszcze spływała po nich masa cukrowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory i jak starannie wykonane usta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosik na Ciebie poleciał :) .. a co do makijazu to faktycznie, kolorki super słodkie :D i usta.. genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wszystkie miłe słowa i wsparcie w konkursie! :D Nie udało się wygrać, ale i tak bardzo się cieszę, że spodobała Wam się moja praca <3

    OdpowiedzUsuń