wtorek, 18 sierpnia 2015

Summer Cut Crease Make-up

Przetrwałam falę upałów chyba tylko dzięki wyjazdowi nad jezioro. Oczywiście  nie obyło się bez opalenia się na uroczego raczka, ale teraz zmieniam się powoli w węża zrzucającego skórę. Jakże apetycznie. Zmieniając temat trzeba przyznać, że zgrane jest to moje rodzinne stadko. Można u nas zauważyć ciekawą rzecz. Choćby nie wiem ile pokoi byśmy mieli do dyspozycji i tak większość czasu spędzamy wszyscy razem w jednym. Zachowam Wam historie o podejrzanych rybach i żmijach w lesie na następny raz.
A dzisiaj mam tu dla Was makijaż cut crease z kolorowym dodatkiem :) Z tak podkreślonym okiem na pewno będziecie się wyróżniać w tłumie. Podczas wykonywania kresek warto powtarzać  "You want the wings of your eyeliner to be so sharp they could kill a man".




TWARZ:
Bourjois CC Cream, Loose Powder
Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer
Anastasia Beverly Hills Contour Kit
OCZY:
Lime Crime Eyeshadow Helper
Zoeva Smoky Palette
MAC Pure Flash! Electric Cool Eyeshadow
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner
cienie Inglot M3 569
rzęsy Ardell Demi Wispies
BRWI:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Medium Brown
USTA:
MAC Velvet Teddy + Whirl
BONUS
Czyli Sienia wraca z wakacji :D 


A Wam jak mija lato? 

18 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo przyjemnie mija. No właśnie...mija a szkoda ;)
    Kreski jak zwykle piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż jest boski:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Ja mam opadającą powiekę i niestety taki cut crease u mnie jest po prostu niewidoczny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Your eyes are looking so beautiful.. I will try this eye makeup :)

    http://www.zigzacmania.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w nim! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż ! Idealne kreski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, graficzny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny masz ten makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona tym makijażem! Nie wiem czy bym się odważyła na taki eksperyment u siebie, ale chętnie oddałabym się w Twoje ręce żebyś mi takie cudo wyczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Hah to koniecznie musimy się umówić :P

      Usuń
  11. Ładna, młoda twarz to i oko dobrze pomalowane, Na moim by sie wszystko marszczyło ;p
    Piekny make up

    OdpowiedzUsuń