wtorek, 13 października 2015

BLACK ROSE | GLOSSY EYE MAKE-UP | EDITORIAL MAKE-UP | MAKIJAŻ NA HALLOWEEN

Byłam na etapie kamuflowania brwi- co nie należy do najszybszych procesów. Czekałam aż klej wyschnie i spojrzałam w stronę wazonu z uschniętymi różami. *ding* Zaświeciła mi się giga żarówka nad łebkiem. Róże dostały nowe życie w dosyć oryginalny sposób. Stały się częścią charakteryzacji utrzymanej w bardzo jasnych kolorach i optymistycznym klimacie (ale jestem zabawna, po prostu boki zrywać). Wraz z tym kwieciem serwuję Wam w zestawie glossy eye, który dał efekt mokrej tafli na powiece. Chyba częściej będę się bawić błyszczykiem. Enjoy.

makijaż na halloween, halloween make-up, tutorial halloween, black roses make-up, black swan make-up, editorial make-up, glossy eye make-up, charakteryzacja, Sleek Bad Girl , Inglot 62, Miyo no.13 Chili ,DUO Eyelash Adhesive, Lime Crime Black Velvet, Lovely  Waterproof Top Coat, Bourjois Healthy Mix N51 ,Manhattan Soft Mat Loose Powder, Inglot puder do konturowania 505,  make-up trends 2015/2016, makijażowe trendy 2015/2016, sezon lato/jesień, blog makijażowy, blog o makijażu, sienia blog, kolorowy makijaż blog, colorful mad world, colorful mad world blog, grunge make-up, grunge style, goth make-up, dark make-up, pinterest




makijaż na halloween, halloween make-up, tutorial halloween, black roses make-up, black swan make-up, editorial make-up, glossy eye make-up, charakteryzacja, Sleek Bad Girl , Inglot 62, Miyo no.13 Chili ,DUO Eyelash Adhesive, Lime Crime Black Velvet, Lovely  Waterproof Top Coat, Bourjois Healthy Mix N51 ,Manhattan Soft Mat Loose Powder, Inglot puder do konturowania 505,  make-up trends 2015/2016, makijażowe trendy 2015/2016, sezon lato/jesień, blog makijażowy, blog o makijażu, sienia blog, kolorowy makijaż blog, colorful mad world, colorful mad world blog, grunge make-up, grunge style, goth make-up, dark make-up, pinterest



UŻYTE KOSMETYKI
Oczy:
Sleek Bad Girl
Inglot 62
Miyo no.13 Chili
DUO Eyelash Adhesive
Usta:
Lime Crime Black Velvet
Lovely  Waterproof Top Coat
Twarz:
Bourjois Healthy Mix N51
Manhattan Soft Mat Loose Powder
Inglot puder do konturowania 505

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat tego cosia.  Chcielibyście zobaczyć na blogu makijaż krok po kroku? Czekam na Wasze odpowiedzi!
Odwiedźcie mnie także na:

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki artyzm w makijażach! Jesteś mega precyzyjna w tym co robisz!:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe!!jestem pod ogromnym wrażeniem!!!pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Mistrzynią. Myślałam, że już wszystko co zapierające dech już nam pokazałaś, ale z każdą charakteryzacją podwyższasz poprzeczkę. Genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. usta boskie! i w ogóle całość mega wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to się nazywa sztuka :)) Swoją drogą, piękna modelka, czemu tylko takie się wybiera?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rewelacyjnie , jestem pod wielkim wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny efekt! Tak ja bym chciała zobaczyć krok po kroku wykonanie tego makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie to wygląda!! Podziwiam zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemsko piękny makijaż <3 nic tylko się zachwycać!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Wam wszystkim za niesamowicie pozytywny odbiór mojej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nawet jakbym miała instrukcję jak dla dzieci to bym nie umiała zrobić tak ładnego makijażu, jest wyjątkowy i coś innego w końcu niż te straszydła które widuję wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne... wygląda bardzo profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety :) nawet nie wiesz jak chciałabym być choć raz w życiu tak pięknie artystycznie umalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że wcześniej Ciebie nie odkryłam, miałabym idealną inspirację na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ! Rewelacyjny pomysł ! Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń