piątek, 30 października 2015

CHESHIRE CAT MAKE-UP | ALICE IN WONDERLAND | MAKIJAŻ NA HALLOWEEN

Ten moment gdy wchodzisz do pokoju z zakamuflowanymi brwiami a rodzice mają niecodzienne miny. Bezcenne. Czyli mieszkając z Sienią człowiek ma zapewnione wszelkie atrakcje. 

Dzisiaj mam dla Was makijaż inspirowany Kotem z Cheshire, z bajki Alicja w Krainie Czarów :D Kolory jednak zapożyczyłam od jego filmowego kolegi, który jest przedstawiony w niebieskościach. Chciałam by było chaotycznie, trochę mrocznie i baardzo niebiesko (no shit sherlock). Podsumowując, oto moja kolejna propozycja na jutrzejsze Halloween. Enjoy!

cheshire cat, alice in wonderland, alicja w krainie czarów, kot z cheshire, makijaż na halloween, prosty makijaż na halloween, halloween make-up tutorial, make-up step by step, colorful mad world, mad world, make-up blog, blog urodowy, recenzja kosmetyków, sienia, blog sienia, paulina sienia, Sleek Bad Girl,KOBO Professional pigment Cornflower, Inglot Matte 317, Inglot Duraline, biała farba do ciała


cheshire cat, alice in wonderland, alicja w krainie czarów, kot z cheshire, makijaż na halloween, prosty makijaż na halloween, halloween make-up tutorial, make-up step by step, colorful mad world, mad world, make-up blog, blog urodowy, recenzja kosmetyków, sienia, blog sienia, paulina sienia, Sleek Bad Girl,KOBO Professional pigment Cornflower, Inglot Matte 317, Inglot Duraline, biała farba do ciała

cheshire cat, alice in wonderland, alicja w krainie czarów, kot z cheshire, makijaż na halloween, prosty makijaż na halloween, halloween make-up tutorial, make-up step by step, colorful mad world, mad world, make-up blog, blog urodowy, recenzja kosmetyków, sienia, blog sienia, paulina sienia, Sleek Bad Girl,KOBO Professional pigment Cornflower, Inglot Matte 317, Inglot Duraline, biała farba do ciała

cheshire cat, alice in wonderland, alicja w krainie czarów, kot z cheshire, makijaż na halloween, prosty makijaż na halloween, halloween make-up tutorial, make-up step by step, colorful mad world, mad world, make-up blog, blog urodowy, recenzja kosmetyków, sienia, blog sienia, paulina sienia, Sleek Bad Girl,KOBO Professional pigment Cornflower, Inglot Matte 317, Inglot Duraline, biała farba do ciała

UŻYTE KOSMETYKI
Sleek Bad Girl
KOBO Professional Pure Pigment Cornflower 408
Inglot Matte 317
Inglot Duraline
biała farba do ciała

A! Chciałam Wam wszystkim podziękować za niesamowicie motywujące komentarze! Nawet nie macie pojęcia jakiego mam banana  na twarzy gdy je czytam! DZ-I-Ę-K-U-J-E! 
I jakie macie plany na jutrzejsze Halloween? 
Odwiedźcie mnie także na:

35 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! Chciałabym wyobrazić sobie miny rodziców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Rodziców pewnie zatkało z wrażenia! :) Sama chyba w życiu nie dałabym rady zrobić sobie takiego makijażu :( (jako fanka kotów szczerze ubolewam, że nie dane mi będzie nim być) Udanego halloween!

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa sztuka! Halloween jednak nie dla mnie. Buziaki na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, masz talent :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa z Ciebie artystka! Zapadło mi dech z wrażenia! Podziwiam, naprawdę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa z Ciebie artystka! Zapadło mi dech z wrażenia! Podziwiam, naprawdę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu nie ma opcji, zebym sama zmalowala cos tak niesamowitego... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzowski makijaż i cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i bardzo unikatowe, jeszcze nie widziałam czegoś podobnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny makijaż !
    Jestem pod wielkim wrażeniem ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt powala :) Ja nie mam takich zdolności malowniczych :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne :) I naprawdę oryginale no i te zdjęcia są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wspaniały makijaż! efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziewczyno jesteś genialna! co post - to mnie zaskakujesz:) świetny pomysł na Halloween - mega oryginalny!
    A makijażu z poprzedniego posta nie zapomnę- lepszego chyba nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAAA widzialam na insta, jest meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  16. woh!
    really profesional make up!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/10/oils-of-life.html

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja :) jesteś bardzo utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kot to najlepszy jakiego widziałam ! Szacun ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najfajniejszy hallowenowy kotek jakiego widziałam! Według mnie idealny, bardzo dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow to wygląda jak sztuka naprawdę, taki piękny obraz na płótnie < 3

    OdpowiedzUsuń
  21. musiałaś się napracować, ale wyszło Ci prawdziwe arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale geniusz :-o no jak dla mnie bomba :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zasługujesz na wszelkie słowa pochwały, bo to co robisz jest bajeczne. Charakteryzacja jest wprost nie z tej ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  24. W końcu widzę coś w kolorze, wszystkie te makijaże hallowinowe na blogach w czerni i czerwieni! Efektownie! A kolor soczewek dodaje jeszcze więcej 'uroku' ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! 0.0 Mega makijaż!! <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna z ciebie artyska! Podziwiam zdolności :) Bardzo podoba mi się twój blog! I dołączam do Twoich fanów :) Mam pytanie do ciebie kochana, jakiego aparatu używasz? Myślę, aby w przyszłości wymienić mój aparat na konkretną lustrzankę, moje zdjęcia wychodzą takie sobie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz wyobraźnie.. :) Gratuluję pomysłu i wykonania :) Jest czad !!!

    OdpowiedzUsuń