wtorek, 6 października 2015

ROSE QUARTZ MAKE-UP | LIP ART | STEVEN UNIVERSE

Hm od czego by tu zacząć. Po pierwsze udało mi się przeżyć jakiś czas temu sesje poprawkową więc dalej cieszę się studenckim życiem, po drugie jestem delikatnie mówiąc przerażona zmianami, które zajdą w moim i tak już pokręconym życiu. I zgodziłam się na to z własnej i nieprzymuszonej woli! Chyba jestem masochistką.  Poza zmianami w życiu zaszły dosyć spore zmiany na mojej głowie. I to naprawdę spore. Tak na oko straciłam jakieś 15 cm z długości włosów. Bang! Ale nie pokażę Wam dzisiaj mojej szkaradnej buźki. 

Zaserwuje Wam kolejny lip art- tym razem inspirowany różanym kwarcem. Oczywiście wszystko przez mój ulubiony serial Steven Universe na którego nowe odcinki czekam grzecznie w czwartki do 24. 

lipart, lip art, rose quartz, rainbow quartz, rose quartz gem, kamień różany kwarc, kamień różowy kwarc, makijaż ust, kolorowy makijaż ust, anastasia beverly hills liquid lipstick, diy liquid lipstick, lapis lazuli make-up, jasper make-up, lapis lazuli cosplay, malachite cosplay, steven universe, su,  ,colorful editorial make-up, make-up trends 2015/2016, makijażowe trendy 2015/2016, sezon lato/jesień, blog makijażowy, blog o makijażu, sienia blog, kolorowy makijaż blog, colorful mad world, colorful mad world blog, Carmex, Lovely  Waterproof Top Coat, Inglot pigment 214, Makeup Geek cień Simply Marlena ,Sephora Color My Life Palette  , biała farba do ciała


lipart, lip art, rose quartz, rainbow quartz, rose quartz gem, kamień różany kwarc, kamień różowy kwarc, makijaż ust, kolorowy makijaż ust, anastasia beverly hills liquid lipstick, diy liquid lipstick, lapis lazuli make-up, jasper make-up, lapis lazuli cosplay, malachite cosplay, steven universe, su,  ,colorful editorial make-up, make-up trends 2015/2016, makijażowe trendy 2015/2016, sezon lato/jesień, blog makijażowy, blog o makijażu, sienia blog, kolorowy makijaż blog, colorful mad world, colorful mad world blog, Carmex, Lovely  Waterproof Top Coat, Inglot pigment 214, Makeup Geek cień Simply Marlena ,Sephora Color My Life Palette  , biała farba do ciała

UŻYTE KOSMETYKI:
Carmex
Lovely  Waterproof Top Coat
Inglot pigment 214
Makeup Geek cień Simply Marlena
Sephora Color My Life Palette
biała farba do ciała

lipart, lip art, rose quartz, rainbow quartz, rose quartz gem, kamień różany kwarc, kamień różowy kwarc, makijaż ust, kolorowy makijaż ust, anastasia beverly hills liquid lipstick, diy liquid lipstick, lapis lazuli make-up, jasper make-up, lapis lazuli cosplay, malachite cosplay, steven universe, su,  ,colorful editorial make-up, make-up trends 2015/2016, makijażowe trendy 2015/2016, sezon lato/jesień, blog makijażowy, blog o makijażu, sienia blog, kolorowy makijaż blog, colorful mad world, colorful mad world blog, Carmex, Lovely  Waterproof Top Coat, Inglot pigment 214, Makeup Geek cień Simply Marlena ,Sephora Color My Life Palette  , biała farba do ciała

Nie mogłam się powstrzymać od narysowania pięknej Rose Quartz! Uwielbiam tą postać!

A czy u Was zaszły jakieś zmiany? Dajcie znać w komentarzach!
Odwiedźcie mnie także na:

18 komentarzy:

  1. Woooos jedno wielkie wooow podziwiam jak wy tp robicie istne arcydzielo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś cudownego!! A w czym tkwi sekret tak pięknie wykonanych zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa pierścieniowa + soczewka +10 dioptrii i mnóstwo cierpliwości :D

      Usuń
  3. wow podziwiam talentu:) pięknie!:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu piękne! :))) Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ile nowego :) usta przepiękne ale co tu duzo mówić.. Masz talent kobieto . U mnie też zmiany, bo zaczęłam prace w swoim zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne!!! Zawsze się zastanawiam jak zrobić takie idealne zdjęcie ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno uwielbiam Twój blog! Jest tu taka dosłowna eksplozja kolorów i pomysłów, że aż sama czuję się naładowana energią i motywacją :D Czekam aż pokażesz nową długość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziękuje! :D Ja natomiast dzięki takim komentarzom dostaję ogromną ilość motywacji do tworzenia! <3

      Usuń
  8. zachwycam sie z kazdym spojrzeniem na te Usta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jakie cudowne! Podziwiam i wykonanie na ustach, i wykonanie zdjęć. No i... jeśli życia akademickiego powrót, to życzę pomyślności! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne usta! Tyle kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale apetyczne usta, takie lukierkowe! :)

    OdpowiedzUsuń