środa, 25 listopada 2015

BLEEDING FAIRY | EDITORIAL MAKE-UP | MOC KOLORÓW | PALETA MORPHE BRUSHES 35B

Heeej! :D Na początku pochwalę się Wam niesamowitym osiągnięciem, którego mi można tylko pozazdrościć. Bowiem po 1,5 roku codziennego uczęszczania na moją kochaną uczelnie...Kupiłam bilet miesięczny! Nareszcie! Tak wiem z mojego tempa podjęcia tej jakże wiekopomnej chwili nawet ślimaki mają niezły ubaw. To uczucie gdy w końcu nie muszę walczyć z tłumem by jakimś cudem w porannym autobusie dostać się do kasownika, gdy mogę sobie po prostu stanąć w kącie i mieć to wszystko w nosie. Czuje się wtedy jakby co najmniej ominęła mnie bitwa o Grunwald. Uwierzcie mi na słowo, o tym co się dzieje w środkach publicznej komunikacji można by napisać świetną tragikomedię ;P 

Zmieniając temat. Przybywam do Was z bombą kolorystyczną! BANG! Skoro wokół jest szaro i ponuro to może takie zdjęcia Wam trochę pomogą uzupełnić niedobór kolorów ;P Zmieniłam się specjalnie dla Was w krwawiąca wróżkę wii :D 

kolorowy makijaż, fairy look, editorial make-up



colorful mad world, morphe brushes palette, make-up


UŻYTE KOSMETYKI:
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Morphe Brushes 35B Palette
Sleek pout paint peek-a-bloo
Inglot pigmenty 82 i 85
Catrice liquid camouflage
Bourjois CC Cream
Manhattan Soft Mat Loose Powder

Jestem ciekawa czy Wy też przeżywacie cudowne chwilę w autobusach czy pociągach ;P Dajcie mi koniecznie znać w komentarzach! 
Odwiedźcie mnie także na:

21 komentarzy:

  1. Kreatywnie i starannie wykonana praca!
    Eksplozja barw ;)
    Pięknie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. ;D Codziennie przemierzam autobusami ponad 80 km, więc wiem o czym mówisz;D Bilet semestralny i miesięczny to u mnie podstawa:) Makijaż cudowny!! Uwielbiam każde Twoje dzieło:) Zazdroszczę pięknych ujęć makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak oceniasz paletę Morphe Brushes? Zastanawiam się nad tymi cieniami :)

      Usuń
    2. Na chwilę obecną jestem z niej bardzo zadowolona! Do tego typu makijaży jest idealna :) Mam ją dopiero tydzień więc dopiero za jakiś czas będę mogła napisać o niej coś więcej ;P

      Usuń
  3. Świetna praca, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow makijaż jest obłędny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała mieć tak piękną, gładką, rozświetloną cerę ;( Cudowna robota, jestem pod wrażeniem! Jak dla mnie jesteś mistrzem! Oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, usta i brwi takie kreatywne, ale zarazem nie komiczne, tylko zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woooooooooooow! ale czad :) dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie arcydzieło, jestem pod wrażeniem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! I zazdroszczę umiejętności obrabiania zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się ogląda Twoje prace to nie wiadomo co chwalić, bo wszystkie są totalnie perfekcyjne. Jest mistrzynią dosłownie. :) To pochwalę jakiś szczegół, dziś jak dla mnie piękne konturowanie, mam na myśli, że podoba mi się wykonanie policzków i skroni. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent kobieto! A co do biletu miesięcznego to mi też by się przydało w końcu ogarnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. o ludu to jest coś wspaniałego co wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tak kreatywne makijaże super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzostwo! Super to wygląda;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za wszystkie pochwały! Dzięki Wam od razu poprawia mi się humor :P

    OdpowiedzUsuń