sobota, 7 listopada 2015

METALLIC SMOKY EYES | SMOKY EYES DLA BRĄZOWYCH OCZU | MAKIJAŻ KROK PO KROKU

Hej! W końcu zabrałam się w sobie i przygotowałam dla Was post z makijażem krok po kroku! Jeeeeeej! Strasznie dużo było z tym roboty ale chyba było warto :D Dzisiaj pokażę wam jak wykonać makijaż smoky eyes, który świetnie sprawdzi się przy brązowych oczach.  

Make-up Trends Fall/Winter 2014, Makijaż Trendy Jesień/ Zima 2014, Metalic make-up, colorful smoky, metaliczny makijaż, makijaz smoky, makijaz krok po kroju, make-up tutorial, makijaż dla brązowych oczu, blog o makijazu, blogerka, colorful mad world, sienia, makijaż glamour, shining glamour, turkusowy makijaż, smoky eyes step by step, jak wykonać makijaż smoky
                                       
Okej, no to zaczynamy! Po pierwsze- na całą powiekę nakładam bazę pod cienie (Lime Crime Eyeshadow Helper). Następnie przypudrowuje ją pudrem transparentnym. Dzięki temu będzie mi się łatwiej rozcierało cienie a makijaż będzie trwały :)













Nakładam i rozcieram cienie, które będą moim kolorem przejściowym ( ashes awake + real light z zoeva smoky palette). Także maluję kreskę eyelinerem przy linii rzęs.
                                        













 Ok teraz lecimy z żelowym eyelinerem! A po kiego pewnie zapytacie- a  po tego, że później będę nakładać cienie, które dosyć mocno się błyszczą więc muszą mieć coś do czego się będą mogły przykleić.                                                










Rozcieram :)

                                                                                                                     












Teraz na całą powiekę ruchomą nakładam ciemno granatowy cień (Obnoxious z Sleek Bad Girl). Na środek wędruję piękny turkusowy pigment. (Lśniący Pigment Śladem Marzeń Nr 29 Rouge Bunny Rouge).













Po roztarciu granic między kolorami  przyciemniam zewnętrzny kącik i załamanie powieki. Nie mam pojęcia czy dobrze staram się to Wam wytłumaczyć, ale zdjęcia chyba wyrażają więcej niż tysiąc słów ( mmm Rafaello).







 Teoretycznie można by dać sobie już święty spokój, ale ja lubię sobie utrudniać życie i maluję grubą kreskę. No  może nie bardzo grubą, ale do chudzinek to ona nie należy. W wewnętrznym kąciku dołożyłam złoto i zielony cień  ( MAC 6 twists of tartan eyeshadow palette). 











Już prawie dobrnęliśmy do końca! Rozcieram delikatnie kreskę ciemnym cieniem i p przyciemniam nim także dolną powiekę ( real ligh z zoeva smoky palette).                                                  













Od wewnętrznej strony dolnej powieki nakładam złoto i zieleń te same, które zostały nałożone w górnym kąciku. Wisienką na torcie jest ostry "dziubek" kreski + ciemno niebieski eyeliner na linii wodnej. Jeeej udało się. Tak wygląda makijaż bez doklejonych rzęs.                                                                                                                                                        
Make-up Trends Fall/Winter 2014, Makijaż Trendy Jesień/ Zima 2014, Metalic make-up, colorful smoky, metaliczny makijaż, makijaz smoky, makijaz krok po kroju, make-up tutorial, makijaż dla brązowych oczu, blog o makijazu, blogerka, colorful mad world, sienia, makijaż glamour, shining glamour, turkusowy makijaż, smoky eyes step by step, jak wykonać makijaż smoky

 A tak wygląda oko z doklejonymi rzęsami Ardell Demi Wispies. Prawda, że oko wygląda  zupełnie inaczej? 

Make-up Trends Fall/Winter 2014, Makijaż Trendy Jesień/ Zima 2014, Metalic make-up, colorful smoky, metaliczny makijaż, makijaz smoky, makijaz krok po kroju, make-up tutorial, makijaż dla brązowych oczu, blog o makijazu, blogerka, colorful mad world, sienia, makijaż glamour, shining glamour, turkusowy makijaż, smoky eyes step by step, jak wykonać makijaż smoky

UŻYTE KOSMETYKI
Oczy:
Lime Crime Eyeshadow Helper
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner
Sleek Bad Girl
Zoeva Smoky Palette
Lśniący Pigment Śladem Marzeń Nr 29 Rouge Bunny Rouge
MAC 6 twists of tartan eyeshadow palette
Ardell Demi Wispies
Brwi:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Medium Brown
Twarz:
Bourjois CC Cream
korektor MAC Pro Longwear
Manhattan Soft Mat Loose Powder
Anastasia Beverly Hills Contour Kit
Usta:
konturówka Golden Rose 301
szminka MAC Velvet Teddy


Jeśli udało Wam się dobrnąć do końca to zasługujecie na babeczkę z 
tęczową posypką! Mm. Moje jednorożce dostarczą po jednej dla każdego ;D Jestem bardzo ciekawa czy taki tutorial Wam się przyda i czy chcielibyście by częściej się pojawiały na blogu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 
Odwiedźcie mnie także na:

65 komentarzy:

  1. Powtórzę się po raz kolejny - uwielbiam Twoje makijaże!! :) Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde muszę kiedyś zacząć rzęsy przyklejać :P Makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, uwielbiam taką kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Wspaniale wydobywa brąz tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał genialny makijaż kochana, świetny ten pigment <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Zazdroszczę, że potrafisz wykonywać tak piękny makijaż. Pięknie Ci w nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam że taki makijaż to dla mnie wyższa szkoła jazdy :) Śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze będę się zachwycać zdjęciami, wychodzą genialne! Sama muszę zacząć zbierać na lustrzankę, bo mój kompakt nie wyrabia z kolorami i wyrazistością :/ Piękny makijaż, bardzo ekstrawagancki i drapieżny, mega mi się podoba!! Pozdrawiam XO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Trzymam kciuki za oszczędzanie :D

      Usuń
  9. Śliczne Smoky :) ja do cieni sypkich używam Fixera z Vipery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, niebieskości idealnie wydobywają brązową tęczówkę oka :)) Jestem pod wrażeniem makijażu i urody! Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie wiem jak ty to robisz,ale twoje makijaże są po prostu bezbłędne, genialne, cudowne! Oczywiście, że chcemy więcej (tzn. ja chcę;p). Spróbuję coś takiego wyczarować w domu, ale tak bosko jak tobie na pewno mi nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! Rewelacyjnie podkreśla spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszny ^^
    Idealnie skomponowane kolory i przedobre zdjęcia, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDO! Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego w makijażu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło naprawdę pięknie i profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. haaa u Ciebie też błyskotki :D luuuubie takie oczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się świecić jak Edward w słońcu hehehe XD

      Usuń
  17. przepiękny makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny makijaż, aj nie mam wprawy i mi takie nie wychodzą ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny makijaż :) i jak pięknie kolory komponują się z Twoimi brązowymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega ! <3
    Jestem zachwycona tym makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny. Ten turkusowy pigment jest prost fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten pigment jest rewelacyjny kupiłam ostatnio cień w kredce w takim kolorze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się straasznie podoba <3 Uwielbiam go!

      Usuń
  23. piekne smokey eyes KOchana , uwielbiam Twoje makeupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu wielkie wow :D. Cóż więcej rzec. Mega, mega makijaż i do tego jaki seksowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, koniecznie rób je częściej. A ten turkusowy pigment z Rouge Bunny Rouge wymiata <3
    Będę wpadać częściej. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śmiało mogę powiedzieć, że to jeden z najpiękniejszych makijaży jakie widziałam. No zachwycona jestem! Wyglądasz w nim pięknie, tajemniczo...<3 Cudo! Kiedyś postaram się zrobić podobny sobie, chociaż w moim wykonaniu będzie wyglądał jakbym miała podbite oko - jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *rumieni się* Dziękuje! <3 Na pewno wyjdzie Ci bardzo ładnie, nie można się zniechęcać :)

      Usuń
  27. Przepiękny makijaż, wyglądasz z nim ślicznie :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski makijaż, uwielbiam takie blogi. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny i odważny makijaż;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Przejrzałam Twojego bloga i jestem absolutnie zakochana w Twoich makijażach :) Kilka zdjęć zapisałam na komputerze i spróbuję je odtworzyć na sobie :D Smoky z tego wpisu jest przepiękne i oryginalne, takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Koniecznie daj znać gdy coś zmalujesz :D

      Usuń
  31. Na Sylwestra idealny- może jakaś propozycja dla szarych oczu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś takiego przygotować :D

      Usuń
  32. Wspaniały efekt ^^ makijaż w sam raz na wyjście na chociażby imprezę andrzejkową :) chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Śliczny i bardzo kreatywny blog dziewczyny z pasją! <3
    Zaprosiłabym Cię na swojego bloga, ale nie prowadzę bloga
    tylko instagrama na którego chciałabym Cię z miłą chęcią zaprosić! :)
    Chętnie się również odwdzięczam.
    mój ig: janaanastazja
    link: https://www.instagram.com/janaanastazja/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie więcej tutoriali poproszę :D makijaż bajeczny !

    OdpowiedzUsuń