poniedziałek, 2 listopada 2015

ROSSMAN PROMOCJA -49% | 2.11 - 6.11 PRODUKTY DO UST | CO WARTO KUPIĆ? | LISTOPAD 2015

Wuhuhuhu! Już jest! Wielka promocja w rossmanie nadeszła! :D Od 2.11 do 6.11 jest obniżona cena wszystkich szminek, błyszczyków, kredek do ust, lakierów i produktów do pielęgnacji paznokci! Tylko co zrobić, żeby nie zwariować i nie kupić jakiś bubli? Chyba nikt z nas nie lubi wywalać  pieniędzy w błoto. Niestety jeżeli chodzi o lakiery nie mogę Wam nic polecić, bo w tym temacie jestem zupełnie zielona. Jednak przygotowałam dla was listę kosmetyków do ust, które według mnie są warte Waszej uwagi :D



Bourjois, Rouge Edition Velvet
Mamy tu fanki żywych kolorów i idealnego matu na ustach? Jeśli tak to te cudeńka sprawdzą się u Was świetnie! Są mega trwałe i co jest ważne mają lekką formułę. Jedzenie i picie im nie straszne . Niektóre matowe pomadki w płynie tworzą nieprzyjemną skorupę na ustach i choćby nie wiem jak piękny kolor taka szminka by miała to nie da się jej nosić dłuższy czas. Produkt firmy Bourjois nie zrobi Wam takiej krzywdy :D Czego chcieć więcej? Jest jednak maały minus. Mogą delikatnie przesuszyć usta z podkreśleniem na delikatnie. W regularnej cenie kosztują chyba 50 zł więc teraz dostaniemy ją za około 25-26 zł!



Revlon, Just Bitten Kissable Balm Stain
Tym razem jest to pomadka, która jest czymś w rodzaju balsamu z intensywnym kolorem :) Malując nią usta ma się wrażenie jakby nakładałoby sie masełko na usta o bardzo przyjemnym miętowym zapachu. Mmmm. Jak na  produkt o kremowej konsystencji (chyba tak to można nazwać) to jest całkiem trwały i zjada się równomiernie od środka ust. Warto się skusić na niego w promocji bo jego cena regularna jest według mnie za wysoka.

Bourjois, Levres Contour
Po pierwsze duża gama kolorów, po drugie produkt jest bardzo trwały i po trzecie jest odpowiednio miękka a uwierzcie mi malowanie za twardą lub za miękką konturówką ust nie należy do najprzyjemniejszych :( A i po czwarte jest bardzo wydajna!


Lovely, Perfect Line
Główną zaletą tej konturówki jest jej cena! Na promocji kosztuje grosze :D Nie jest może tak trwała jak konturówka z Bourjois, ale jak za taką cenę jest to kosmetyk godny polecenia. Jeżeli lubicie malować całe usta konturówką musicie się przygotować, że ten produkt moje je wysuszyć.
Jestem ciekawa czy planujecie ruszyć na polowanie do Rossmana? Znacie opisane przeze mnie kosmetyki? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach :D
Odwiedźcie mnie także na:

33 komentarze:

  1. Uwielbiam Rouge Edition Velvet z Bourjois ❤️ A Revlon u mnie odpada, średnio mi odpowiada efekt jaki daje na ustach :) Reszty nie miałam, za rzadko bywam w Polsce i Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe produkty do ust chodzą za mną od dłuższego czasu;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Konturówki z Lovely własnie dzisiaj kupiłam numerki 2 i 3. Jutro wracam po 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rossman w mojej okolicy jest tak biedny ze ołowy marek nie posiada :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już po zakupach :) chociaż jeszcze może wpadnę do Roska zanim wejdzie kolejna promocja :) a konturówka z Lovely oczywiście, że kupiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat w tym tygodniu nie planuję nic kupować na promocji, za to skuszę się na pewno na produkty do oczu, mam już zrobioną listę i ruszę do Rossmanna gdy tylko przyjdzie na to pora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać promocji na kosmetyki do oczu :D

      Usuń
  7. Właśnie dziś wieczorem przed treningiem zamierzam zrobić nalot. :D Strasznie lubię matowe pomadki, a właściwie ich efekt, dobrze się czuję w matowych ustach i z chęcią się przyjrzę tym z Bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie staram się ograniczać z nowymi produktami do ust, więc może i lepiej, że nie ma mnie aktualnie w Polsce, bo pewnie był złamała mój "zakaz" ;) Z Bourjois mam jedną pomadkę, ale z innej serii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza konturówka z lewej jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na konturówki z Lovely z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja póki co kupiłam tylko żel do skórek z Sally Hansen.. kusi mnie by jeszcze coś kupić, ale w sumie to nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam mniejszy rossman i niestety nie wszytko można było kupić. Nawet nie szłam na dział kolorowy bo babek pełno i nie ma co się pchać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pomadki z revlonu mnie ciekawią, mają fajne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba pomyślę jeszcze o zakupie konturówek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki z Bourjois chciałabym przynajmniej z jakieś 3 kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja poczyniłam całkiem spore zakupy, a miałam nic nie kupować. 4 pomadki Kate, 2 Boujrous i 1z Wibo i błyszczyk z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jutro skocze do Rossmanna to się rozejrzę czy coś z tych dobroci jeszcze zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwotnie z tyłu głowy chodziło mi właśnie o to masełko Revlona, ale coś mi się pokiełbasiło i wzięłam Burżua ;) Ale nie marudzę - będę je i tak kochać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masełka z Burżuja są podobno też bardzo fajne :D

      Usuń
  19. Od dawna patrzę i patrzę na te pomadki Bourjois, Rouge Edition Velvet... i przy takiej promocji chyba się w końcu na któryś kolorek skuszę! Ostatnio maty bardzo przypadły mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już swoje drobne zakupy poczyniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czekam z niecierpliwością na dalsze części promocji bo produkty do ust jakoś mnie nie kuszą. Chociaż te drugie pomadki z Twojej listy mogłyby przypaść mi do gustu . Ale mam tyle pomadek w domu które tylko się kurzą, że grzech byłoby kupować nowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to ;P Z jednej strony stare pomadki krzyczą "używaj mnie!" a z drugiej kuszą promocje ;D

      Usuń
  22. Zrobiłam zapas pomadek, akurat dzisiaj mam na usta Nude ist i konturówek z Bourjois :) Myślałam o tych z Revlona, ale ostatecznie odpuscilam, może szkoda? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas znów będą promocję na pomadki więc może wtedy uda Ci się je upolować ;)

      Usuń
  23. Pomadki już kupiłam :) Muszę się jeszcze wybrać po konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie kupiłam szminke Bourjois Rouge :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kupiłam 3 lakiery do paznokci, ale czekam na tusze do rzęs :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne są pomadki Rouge Edition Velvet! Uwielbiam ich trwałość :)
    Przy okazji tej promocji przyjrzałam się natomiast też innych kosmetykom kolorowym do ust, na które nieczęsto zwracam uwagę i odkryłam godnego zastępcę dla nich - Wibo Milion Dollars :)

    OdpowiedzUsuń