środa, 11 listopada 2015

ROSSMAN PROMOCJA -49% | PRODUKTY DO OCZU DO 13.11 | CO WARTO KUPIĆ? | LISTA ZAKUPÓW

Hej! :D W tym tygodniu w Rossmanie trwa moja ulubiona cześć promocji bo obejmuje ona wszystkie kosmetyki kolorowe ale także i odżywki do rzęs! Czyli kupimy dużo taniej wszystkie kredki do oczu, eyelinery, cienie, tusze do rzęs i produkty do brwi! Ahh no i jak tu nie skorzystać? Jednak oferta kosmetyków jest baaardzo szeroka! W drogerii możemy za rozsądną cenę kupić prawdziwe perełki, ale nie trudno wrzucić do koszyka bubel, który zepsuje nam humor. Bo jednak pieniądze wydane prawda? Dlatego przybywam do Was na mym tęczowym jednorożcu z kolejną listą cud jakie warto kupić :D Jest to lista dla spóźnialskich taki jak ja, którzy idą na promocję w ostatnich dniach.

MAYBELLINE COLOR TATTOO MATTES



Nowe kremowe cienie z Maybelline są podobno zamiennikiem dużo droższych cieni MAC Paint Pot (80 zł). Świetnie się sprawdzą jako baza pod cienie lub solo! Są dostępne 4 kolory jednak kolor Vintage Plum ma dużą słabsza pigmentację od swoich kumpli i kolor też nie zachwyca. Warto natomiast zwrócić uwagę na: 98 to Creamy Beige, 93 Creme de Nude i 91 Creme de Rose.
Cena po obniżce ok. 12 zł

L'OREAL VOLUME MILLION LASHES SO COUTURE

Jeden z moich ulubionych tuszy z L'oreal , którego regularna cena jest trochę zabójcza (60 zł). Ładnie podkreśla rzęsy i na pewno nie stworzy na nich efektu jakbyśmy czesały je widelcem. 
Cena po obniżce ok. 30 zł

MAXFACTOR, 2000 CALORIE DRAMATIC LOOK 


Bardzo dobry tusz do rzęs! Na moich króciutkich firaneczkach sprawdził się świetnie! Nie sklejał ich, nie zostawiał na nich grudek oraz się nie osypywał. Super je wydłużał i pogrubiał. Warto się na niego skusić w czasie promocji :)
Cena po obniżce ok. 17 zł

MAYBELLINE, EYE STUDIO, LASTING DRAMA, GEL LINER


Mój ulubiony i niezastąpiony eyeliner w żelu! Jest wydajny, ma kolor głębokiej czerni i jest nie do zdarcia z powieki bez pomocy dobrego mleczka do demakijażu. Jednak po pewnym czasie lepiej dodać do niego kroplę płynu Duraline z Inglota :)
Cena po obniżce ok. 17 zł

To tyle jeżeli chodzi o moje polecenia :D Promocja trwa tylko do soboty dlatego jeśli się wahacie nad kupnem jakiegoś produktu to musicie pospieszyć się z decyzją. Pewnie większość z Was już dawno wyruszyła na łowy i upolowało swoje zdobycze. Może Wy mi polecicie jakiś kosmetyk warty uwagi? Czekam na Wasze sugestie w komentarzach :)
Odwiedźcie mnie także na:

29 komentarzy:

  1. ja kupiłam loreal Feline ,ten nowy ale w Super Pharm ;) a w rosmannie color tatto i eyeliner z loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA nie chodzę na te promo ... nie wiem dlaczego chyba brak czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety czasu też za wiele nie mam więc kupiłam wszystkie kosmetyki przez internetowy Rossman a potem odebrałam przygotowaną paczkę koło uczelni w drogerii :D

      Usuń
  3. Mnie te cienie nie zachwyciły, rolowały się na powiece, za to 2000 calorie wzięłam w ciemno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie cienie się nie sprawdziły :<

      Usuń
  4. W moich Rossmannach takie spustoszenie, że nie ma szans na zakup jakichkolwiek sensownych produktów. Cóż, szkoda. :D Ale te matowe CT muszę w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne! Miłość od pierwszego malowania ;D

      Usuń
  5. Ja już czekam na podkłady żeby zapas zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zakupy :) Od lat używam 2000 Calorie i bardzo sobie go chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście skorzystałam z promocji :) Fajnie bo akurat potrzebowałam kilku produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę dorwać jakiś tusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mabelline color Tatoo są fajne jako kreseczki :) za to MaxFactor 2000 Calorie u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam li puder i pomadkę:) nic ponad to:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tusz colossal z maybelline ale skleja mi rzęsy :( mimo wszystko daję mu szansę i liczę, że mu przejdzie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam kupić sobie eyeliner, ale tyle narodu było , że nie mogłam się dostać do szafe mayebellina i poszłam do domu zła :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Także kupiłam cień Maybellina, tusz do rzęs bourjois :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uu moje niezastąpione produkty: tusz Maxfactor i eyeliner w żelu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze nic nie kupiłam na tej promocji, jutro muszę zakupić rozświetlacz z Lovely, jakiś fajny puder i może korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę zainwestować w te cienie Maybellin :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na tej promocji zainwestowałam w Maybelline brow drama i jestem bardzo zadowolona :) żel-maskara do brwi bardzo fajnie uwydatnia kształt brwi i go utrwala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, swietna promocja, ktora mnie ominie niestety.....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blog! Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zgarnęłam dwa Color Tattoo i żelowy eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tym razem nie korzystałam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń