niedziela, 24 stycznia 2016

BURGUNDY LOVE | MAKIJAŻ KROK PO KROKU | MAKIJAŻ NA KARNAWAŁ | PIGMENT INGLOT 24, MAKEUP GEEK, ZOEVA

 Od ostatniego makijażu krok po kroku minęło trochę czasu a, że karnawał jeszcze trwa to przygotowałam dla Was błyszczący tutorial :D Uwaga! Ten makijaż świetnie się nada dla tych z Was, które mają opadającą powiekę :)

     inglot pigment 24, makijaz krok po kroku, makijaz na karnawal 

1. Na całą powiekę nałożyłam kremowy cień (Creme de Nude Maybelline).
Następnie brązowym cieniem tworzę delikatny kształt V od zewnętrznego kącika oka (Smoky Wishes Zeova Smoky Palette).

Dzięki takiemu nakładaniu cieni opadająca powieka ma zafundowany delikatny lifting ;P









2. Rozcieram całość chłodnym brązem (Ashes Awake Zoeva Smoky Palette).


















3. Podkreślam załamanie ciemniejszym cieniem
(Real Light Zoeva Smoky Palette).















4. Nakładam w zewnętrznej i wewnętrznej części powieki połyskujący brudny brąz
 (Last Dance Makeup Geek).















5. Rozcieram go bordowym cieniem (Inglot 450).

















6. Na środek powieki ruchomej nakładam na mokro złoty pigment
(Inglot nr 24).















7. Delikatnie rozcieram granice między cieniem a pigmentem.
W wewnętrznym kąciku nakładam rozświetlacz. ( The Balm Mary Lou Manizer).


                                         
                                           
makijaz na karnawal, blyszczacy makijaz, makeup tutorial

Na koniec maluję kreskę czarnym eyelinerem i przyklejam sztuczne rzęsy na pasku ( Neicha 515).

mac sin, lip swatch

Wisienką na torcie są usta w ciemnym kolorze ( MAC Sin)! 

Byłyście już na jakiejś szalonej imprezie karnawałowej? Jak lubicie się malować na większe wyjścia?
Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach!
Odwiedźcie mnie także na:

56 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż. :) Ten złoty pigment będzie mój! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. boski makijaż! :o jestem pod wrażeniem. i usteczka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też! Mam już ich mini kolekcję :P

      Usuń
  4. piękne kolory:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dobrane kolory cieni, pięknie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny, bardzo żywy i pozytywny makijaż :) Lubię takie połączenia kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dobór kolorów przypadł Ci do gustu :D

      Usuń
  7. Cuuudnie! Czy mogłabyś zdradzić jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trudno jest mi się przekonać do takich złoto-pomarańczowych cieni w makijażu :( ale u Ciebie wszystko wygląda przepiękne no i te profesjonalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma słabość do innych kolorów :D A jakie Ty najbardziej lubisz?:)

      Usuń
  9. Piękny makijaż, lubię takie kolory! Tyle świetnych kosmetyków na raz to jak raj na ziemi ;) w dodatku zdjęcia są super. Dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaz :) I ten akcent metaliczny świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tutorial i makijaż!

    Żałuję, że kiepsko wyglądam w takich kolorach (podkreślają moje fioletowe cienie pod oczami i zaczerwienienia, które niestety mam...) ;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pigmentacja cieni :) Kolor pomadki jest śliczny. Uwielbiam takie :) Zabrakło mi jednak zdjęcia całej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta pigmentacja mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będę oryginalna i dołączam do zachwytów..piękny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moge przestać spoglądać na ten makijaż! Doskonałe wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taką kolorystykę. Ostatnio szaleję za połączeniem burgundów ze złotem/miedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kolory, cudowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, magia! Uwielbiam takie kolory na powiekach, jest idealnie. Usta też dopełniają wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż przepiękny, ciekawa jestem jakby się prezentował z innymi odcieniami pigmentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przygotować tutorial z różnymi pigmentami :)

      Usuń
  21. Podoba mi się makijaż i forma wykonania tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobaja mi sie kolory jakich uzylas, uwielbiam cieple barwy na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Usta absolutnie mnie oczarowały, przepiękny odcień! Muszę koniecznie zwrócić uwagę na ten odcień w czasie najbliższej wizyty w MACu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy się skusiłaś na ten odcień :D

      Usuń
  24. właśnie myślę nad pigmentami z inglota :) makijaż sam w sobie świetny, nigdy nie umiałam łączyć takich kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne oko ;) szkoda że nie pokazałaś się w całości.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny makijaż :D <3 żeby to było tak proste jak się wydaje na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie Ci wyszedł make up !!! Mega ! Bede tu czesciej zagladac!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny :) Idealny na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! Jaki piękny makijaż! Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż wprost idealny, pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam pigmenty z Inglota, muszę do swoich czterech dokupić jeszcze kilka;). Moim ulubionym jest ten liliowo-złoty (22).
    Jesteś bardzo utalentowana! :) Zazdroszczę umiejętności;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny jest ten pigment :) Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny makijaż! Ostatnio jestem zakochana w bordo i we wszystkich jego odcieniach. Chętnie bym go odtworzyła, ale akurat nie mam nic takiego mocno złotego mieniącego się, a to właśnie robi cały efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podobra mi się ten złoty pigment, dopełnienie całości :D

    OdpowiedzUsuń