poniedziałek, 8 lutego 2016

MATTE VS GLOSSY | INGLOT PIGMENT 24 | MAKE-UP

Ten moment gdy w wieku 20 lat jesteś skazany na wyjazd rodzinny. I to w dosyć oryginalnym zestawie brat + mama. I może frytki do tego? Zapowiada się ciekawie. Oprócz okolicy przypominającej scenerie z filmów zombi i znikających kotletach mam nowy przydomek. Gupik. Taka rybka. Wpiszcie sobie w google. I koniecznie musi to być gupik pawie oczko. Pozdrawiam. 
Gupik.   Pani Gupik.

A dzisiaj mam dla Was makijaż w dwóch wykończeniach. Czyli mat i błysk w jednym poście :D Dla każdego coś dobrego :) 

glossy eye make-up, editorial make-up


inglot pigment 24



UŻYTE KOSMETYKI:
Inglot Pigment 24 + Duraline
Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner

    Która wersja wygrywa? Glossy czy matte? Dajcie znać w komentarzach :D
 Odwiedźcie mnie także na:

23 komentarze:

  1. Ten makijaż przywodzi mi na myśl Kleopatrę :D Ps. a gupiki to akurat mam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne :) Jednak mat bardziej mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mat! Precyzja na 6+ z koroną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda to, bardzo estetyczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wygląda przepięknie ten makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie bardziej do mnie przemawia wersja matowa, aczkolwiek błysk robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest, szukam inspiracji, bo mmoja siostra chce makijaż do zdjęć, może u Ciebie coś znajdę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak glossy :) a co tam, jak szaleć to już po całości.

    OdpowiedzUsuń
  9. szalony makijaż, ale bardzo starannie i pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Twoje makijaże świetnie nadają się na sesje zdjęciowe, masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity i wyjątkowy makijaż! :) Kocham złoto <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym zestawieniu błysk zdecydowanie! Sama muszę wypróbować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń