poniedziałek, 15 lutego 2016

ROMANTIC CUT CREASE | MAKIJAŻ CUT CREASE KROK PO KROKU | PIGMENT INGLOT 22 | RZĘSY NEICHA

Górskie powietrze, szum drzew i śpiew ptaków. Raj na ziemi. Czego chcieć więcej? A ja Wam powiem czego. Magicznej różdżki, która sprawi, że wysoki jak topola brat  przestanie narzekać na wszystko wokół. Takie momenty pozwalają mojej matuli wykazać się swoimi czarodziejskimi mocami. Ze swojego tajemniczego plecaka wyciąga...tym tym, tym tym. Lizaka! Podaje go bratu i..Nastaje błoga cisza. O to przepis jak stać się bohaterem stada.

Oki doki loki, przygotowałam specjalnie dla Was makijaż cut crease krok po kroku! Jest on dość nietypowy. Powiększone oczy i kocie spojrzenie gwarantowane ;D Enjoy!

neicha 509, makijaż cut crease, tutorial, makijaż dla brązowych oczu, kocie oko




1. Jak zawsze zanim zaczniemy nakładać cienie na nasze paczałki musimy je odpowiednio przygotować pod makijaż! Dlatego nakładam korektor na całą powiekę i utrwalam go transparentnym pudrem.











2. Teraz tworzymy nasze nowe załamanie powieki. Używam do tego ciepłego brązu ( Sweet Smell Zoeva Smoky Palette).


3. Ciemniejszym cieniem podkreślam granicę załamania ( Ashes Awake Zoeva Smoky Palette).

















4. Czarną kredką "rysuje" dokładnie nowy kształt mojej powieki. Jeśli niechcący linia wyjdzie mi krzywo to mogę naprawić swój błąd korektorem :)















5. Ostrożnie nakładam pigment (Inglot 22). Pamiętajcie w tym makijażu korektor jest naszym najlepszym przyjacielem ;P 














6. Rysuję kreskę eyelinerem ( Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner).

7. Nakładam na dolną powiekę brązowy cień i wyciągam go w stronę końca jaskółki. Później tuszuję rzęsy :)


By dopełnić makijaż doklejam sztuczne rzęsy na pasku (Neicha 509).  I koniec :D Makijaż gotowy! 


makijaz cut crease, make-up tutorial, kolorowy pigment

I jak Wam się podoba taki makijaż cut crease? Lubicie eksperymentować z makijażem?
Co chcielibyście zobaczyć w następnych postach?
 Odwiedźcie mnie także na:

47 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Precyzja, estetyka, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeeeeeeeeepiękny makijaż ! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Twoim wykonaniu wydaje się to tak lekkie, łatwe i przyjemne!:) Świetny tutorial, a makijaż jak zawsze - zachwycający!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Muszę koniecznie obczaić ten pigment Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh te pigmenty, potrafią zdziałać cuda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku :) Oko jest przepiękne :)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu:)

    Do wygrania lakiery ZILA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, mnie zapewne wyszłaby z tego jakaś masakryczna plama :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa makijazowa artystka i do tego piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny makijaż <3 uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, precyzyjny i glam makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa komentarz od takiej utalentowanej dziewczyny!! Miło mi bardzo!! :*

      Usuń
  12. przepiękny makijaż wykonanie jest precyzyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny :) Uwielbiam pigmenty Inglota. Mam juz 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny! Świetna robota - brawo!
    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie ! Z posta na post zdobywasz miano mojego Makijażowego Guru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym makijażu! I te usta! Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż jest przecudowny, a ten pigment boski bardzo mi się podoba całość:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozpływam się... Jak nad każdym z Twoich makijaży....

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny! I wszystko jak prosto i przejrzyście wytłumaczone!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super bardzo mi się podoba ten makijaż ! Pasuje do klimatu jesienno-zimowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah, cudo! jak ja marzę żeby robić takie piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż! Bardzo lubię pigmenty z Inglota i często je stosuję.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Bardzo fajny blog, dodaje do obserwowanych i na pewno wrócę nie raz!
    Pozzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękny, cut crease on the next level :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie .Jestem zachwycona. Masz to coś zwane talentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, bardzo precyzyjny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż i brwi idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łaaaał... zachwycający!!! Precyzja i pomysł - naprawdę na najwyższym poziomie :) Ostatnie dwa zdjęcia cudowne <3

    _________________________________
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW your eye make-up is gorgeous!

    XOXO
    Essere Moda

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post.
    i just follow
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. You've done this make up look so nicely and it's very glam ready!

    Isobel x

    Latest post - http://fashionistachic14.blogspot.co.uk/2016/02/beauty-latest-beauty-buys.html
    Instagram - https://instagram.com/isobelceline/
    Bloglovin' - https://www.bloglovin.com/blogs/fashionistachic14-12984939
    New Video - https://www.youtube.com/watch?v=t5w0iDWnEho

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż nieziemski tak samo jak wykonanie zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż nieziemski tak samo jak wykonanie zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  33. Makijaż wygląda ekstra :) W sam raz na imprezę.
    Nie wiem tylko jak robisz te zdjęcia że wychodzi ci takie ładne błyszczenie :D
    Moja lustrzanka nie chce ze mną współpracować, pomimo że ostatnio też kupiłam lampę pierścieniową :P
    Albo ostrość wcale nie złapana albo coś innego nie tak. Bunt i koniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D Staram się przy takich makijażach by ostrość była skupiona albo na sztucznych rzęsach albo na środku powieki :) Czasem muszę zrobić więcej ujęć by było widać migotanie pigmentu :P

      Usuń
  34. Dziękuje wszystkim za tyle pochwał! :D Wiece jak dać porządną dawkę motywacji ^ ^

    OdpowiedzUsuń